Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
8v poika jää ilman lahjoja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="tuplis2, post: 13827320, member: 1136"]</p><p>Tänään, 16:06</p><p>tuplis2 </p><p>vieras:</p><p>tuplis2:</p><p>Rukoilijasirkka:</p><p>Katoin sit sun profiilista, että sulla on kaksoset. Eli annat kaksossisarella lahjan, mutta pojan jätät ilman. Voisitko mitenkään enää enenpää korostaa sitä, että tämä toinen lapsi ei sulle kelpaa? </p><p></p><p></p><p>Itse asiassa, totuus on aivan toisenlainen kaksosteni kohdalla ja suhteestani heihin. </p><p>Poikani on saanut aina kaiken, syntymästään asti, meillä on pojan kanssa ollut parhaimmat välit, olen tehnyt töitä sen eteen, että saisin tyttäreni kanssa samat välit kuin mikä minulla on poikani kanssa, poikani on minulle läheisempi ollut vauvasta asti, tyttö on edelleen etäisempi minulle. Nämä kaikki sattuneet johtuu ihan syntymästä asti jossa tapahtui jotain joka jätti sisääni aukon ja jota kovasti yritän kuroa kiinni. </p><p>Poikani on saanut paljon ja helposti, tyttäreeni nähden joten jos poikani nyt yhden kerran jää ilman jotain, se on pientä siihen nähden mitä tyttäreni on saanut tai ei ole saanut. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tämä kuulostaa selittelyltä. </p><p></p><p></p><p>Mikä kuulostaa selittelyltä? </p><p>Sinä joka et tiedä elämästäni yhtään mitään, miten voit sanoa noin? </p><p></p><p>Se, kun sain kuulla että odotan kaksosia, oli shokki, koska suvuissamme ei ole kaksosia enkä itse tai mieheni ole kaksonen. </p><p>Odotus meni alussa hyvin, sitten alkoi tuo b vauva aiheuttaa huolta, b=tuo sisko, loppuraskauskauden sai olla pelko perseessä selviääkö vauvat vai ei, 36+5 ihan normaali käynti äippäpolilla, mutta se päivä muuttuikin lasteni syntymäpäiväksi, edessä oli käynnistys, minun raskausmyrkytyksen ja b vauva heikkojen sydänäänten vuoksi, käynnistys ei tuottanut tulosta, sektioon, ensin syntyi a = poika jonka sain heti nähdä, sitten vuorossa b = tyttö, häntä ei edes näytetty minulle, vaan vietiin kiireellä jatkohoitoon, sain nähdä tyttöni vasta aikojen päästä, tyttö joka oli ihan vieras, ensimmäinen tunne, tuo ei ole minun lapseni, lapsi oli niin turvoksissa, kasvoista ei tunnistanut minun lapsekseni, itse olin kipeä ja sain pojan heti vierihoitoon, isästä tuli tyttärelleni rakkaampi, isän tyttö ja äidin poika. </p><p>Osastolle saavuimme minä, poika ja mies. Tyttäremme oli keskolassa, lukuisten ongelmien vuoksi. </p><p>Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta. Toisilla se kenties ilmenee huolena, mutta itse en osannut sitä ilmaista niin, koska ensivaikutelma ja kaikki ongelmat jo raskausaikana oli niin pinnalla. </p><p>Olisin päässyt kotiin, poikani ja minä, mutta jäimme odottelemaan tyttöäni, kotiuduimme reilun viikon jälkeen siitä kun vauvat oli syntyneet. </p><p>Kotona ongelmat jatkui, poika oli minun vauvani ja tyttö isänsä vauva. </p><p>Olin aina raskausaikana ajatellut, että jos saan kaksoset, ne on oltava tyttö ja poika koska on kiva tehdä tytön kanssa tyttöjen juttuja, mutta kaikki ei aina mene kuin suunnittelee. </p><p>Poikani on saanut kaiken helposti, tyttäreni töitä tehden. </p><p>Itselleni se tekee edelleen pahaa, tiedän että pitää tehdä töitä sen eteen että saisimme välimme korjattua, mutta se vaatii aikaa, aikaa ja aikaa. </p><p>Pojalla ja minulla on hyvät välit, poikani ja tyttöni saa kehuja minulta, saa pieniä lahjoja onnistumisistaan, mutta edelleen se kitka meidän välillä on siis tytön ja minun. </p><p>Olemme saaneet ammattiapua ongelmaan, se tosin oli molempien mielestä tosi höhlää eli siitä terapiasta olimme tytön kanssa yhtä mieltä. </p><p>On meillä niitä iloisiakin hetkiä tytön kanssa, mutta poikani kanssa enemmän. </p><p>Se on ikävää, mutta toivon koko sydämmestäni, että saan vielä joskus välit tyttäreni kanssa samanlaisiksi kuin poikani kanssa. </p><p></p><p>Ja meillä ei ole ikinä käynyt joulupukki, meillä tonttu jättää lahjasäkin eteiseen sillä välin kun olemme yhdessä joulusaunassa. </p><p>Meillä ei ikinä ole lapset saaneet risuja, kumpikaan eikä tule ikinä saamaankaan. </p><p><strong>Ja meillä molemmat lapset saa paketit tänä jouluna myös äidiltä</strong>, vaikka joskus hermoja kiristää ja tulee kirjoitettua mitä juuri sillä hetkellä tuntuu, kun ei uskota mitään, tehdään mitä halutaan, mutta ei sitä mitä pyydetään.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="tuplis2, post: 13827320, member: 1136"] Tänään, 16:06 tuplis2 vieras: tuplis2: Rukoilijasirkka: Katoin sit sun profiilista, että sulla on kaksoset. Eli annat kaksossisarella lahjan, mutta pojan jätät ilman. Voisitko mitenkään enää enenpää korostaa sitä, että tämä toinen lapsi ei sulle kelpaa? Itse asiassa, totuus on aivan toisenlainen kaksosteni kohdalla ja suhteestani heihin. Poikani on saanut aina kaiken, syntymästään asti, meillä on pojan kanssa ollut parhaimmat välit, olen tehnyt töitä sen eteen, että saisin tyttäreni kanssa samat välit kuin mikä minulla on poikani kanssa, poikani on minulle läheisempi ollut vauvasta asti, tyttö on edelleen etäisempi minulle. Nämä kaikki sattuneet johtuu ihan syntymästä asti jossa tapahtui jotain joka jätti sisääni aukon ja jota kovasti yritän kuroa kiinni. Poikani on saanut paljon ja helposti, tyttäreeni nähden joten jos poikani nyt yhden kerran jää ilman jotain, se on pientä siihen nähden mitä tyttäreni on saanut tai ei ole saanut. Tämä kuulostaa selittelyltä. Mikä kuulostaa selittelyltä? Sinä joka et tiedä elämästäni yhtään mitään, miten voit sanoa noin? Se, kun sain kuulla että odotan kaksosia, oli shokki, koska suvuissamme ei ole kaksosia enkä itse tai mieheni ole kaksonen. Odotus meni alussa hyvin, sitten alkoi tuo b vauva aiheuttaa huolta, b=tuo sisko, loppuraskauskauden sai olla pelko perseessä selviääkö vauvat vai ei, 36+5 ihan normaali käynti äippäpolilla, mutta se päivä muuttuikin lasteni syntymäpäiväksi, edessä oli käynnistys, minun raskausmyrkytyksen ja b vauva heikkojen sydänäänten vuoksi, käynnistys ei tuottanut tulosta, sektioon, ensin syntyi a = poika jonka sain heti nähdä, sitten vuorossa b = tyttö, häntä ei edes näytetty minulle, vaan vietiin kiireellä jatkohoitoon, sain nähdä tyttöni vasta aikojen päästä, tyttö joka oli ihan vieras, ensimmäinen tunne, tuo ei ole minun lapseni, lapsi oli niin turvoksissa, kasvoista ei tunnistanut minun lapsekseni, itse olin kipeä ja sain pojan heti vierihoitoon, isästä tuli tyttärelleni rakkaampi, isän tyttö ja äidin poika. Osastolle saavuimme minä, poika ja mies. Tyttäremme oli keskolassa, lukuisten ongelmien vuoksi. Tyttäreni pääsi osastolle vasta 4 päivän ikäisenä, hän oli minulle kamalan vieras ja se johtui siitä ensikuvasta. Toisilla se kenties ilmenee huolena, mutta itse en osannut sitä ilmaista niin, koska ensivaikutelma ja kaikki ongelmat jo raskausaikana oli niin pinnalla. Olisin päässyt kotiin, poikani ja minä, mutta jäimme odottelemaan tyttöäni, kotiuduimme reilun viikon jälkeen siitä kun vauvat oli syntyneet. Kotona ongelmat jatkui, poika oli minun vauvani ja tyttö isänsä vauva. Olin aina raskausaikana ajatellut, että jos saan kaksoset, ne on oltava tyttö ja poika koska on kiva tehdä tytön kanssa tyttöjen juttuja, mutta kaikki ei aina mene kuin suunnittelee. Poikani on saanut kaiken helposti, tyttäreni töitä tehden. Itselleni se tekee edelleen pahaa, tiedän että pitää tehdä töitä sen eteen että saisimme välimme korjattua, mutta se vaatii aikaa, aikaa ja aikaa. Pojalla ja minulla on hyvät välit, poikani ja tyttöni saa kehuja minulta, saa pieniä lahjoja onnistumisistaan, mutta edelleen se kitka meidän välillä on siis tytön ja minun. Olemme saaneet ammattiapua ongelmaan, se tosin oli molempien mielestä tosi höhlää eli siitä terapiasta olimme tytön kanssa yhtä mieltä. On meillä niitä iloisiakin hetkiä tytön kanssa, mutta poikani kanssa enemmän. Se on ikävää, mutta toivon koko sydämmestäni, että saan vielä joskus välit tyttäreni kanssa samanlaisiksi kuin poikani kanssa. Ja meillä ei ole ikinä käynyt joulupukki, meillä tonttu jättää lahjasäkin eteiseen sillä välin kun olemme yhdessä joulusaunassa. Meillä ei ikinä ole lapset saaneet risuja, kumpikaan eikä tule ikinä saamaankaan. [b]Ja meillä molemmat lapset saa paketit tänä jouluna myös äidiltä[/b], vaikka joskus hermoja kiristää ja tulee kirjoitettua mitä juuri sillä hetkellä tuntuu, kun ei uskota mitään, tehdään mitä halutaan, mutta ei sitä mitä pyydetään. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Petteri Orpon hallitus haluaa kaikki työntekijät ansiosidonnaisen työttömyysturvan piiriin, mutta sehän ei käy ay-liikkeelle
35 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
46 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Tämäön vain yksi tuulimylly kahdestakymmenestä tuottaa sähköä
Tänään 07:45
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
"Kansan Uutisissa päätoimittaja Jussi Virkkunen kutsuu Petteri Orpoa (kok) hyväksi poliitikoksi, jonka nimi saattaa jäädä historiankirjoihin isolla."
Tänään 07:18
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Hedman partners
Tänään 03:48
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Katsokaa miten huonoa suomea toimittaja kirjoittaa
Eilen 23:32
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Eilen 23:10
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Podcast löytö Sokkotreffit
Eilen 21:31
Vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 5K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 395
Aihe vapaa
3.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 350
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 312
Aihe vapaa
5.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 219
Aihe vapaa
6.
Kuulkaas nyt neidit Piitteni, puutarhatonttu Oolaffi, Makarooni ja Starmeri! Antakaa 🇺🇦:lle lupa ampua putlerin infra tuusan peeksi ja vähän äkkiä!
Started by vierailija
Sunnuntai klo 11:12
Luettu: 194
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Eilen 19:52
Luettu: 193
Aihe vapaa
8.
Miten sanoa nätisti miehelle että en tykkää siitä mitä se tekee
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:33
Luettu: 182
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Relaatio 1065
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti 2.0
1 min sitten
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1064
1 min sitten
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1010
2 min sitten
Aihe vapaa
7.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
3 min sitten
Aihe vapaa
8.
Tämäön vain yksi tuulimylly kahdestakymmenestä tuottaa sähköä
14 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
8v poika jää ilman lahjoja
Bottom