8kg laihdutus 2 kk, tule mukaan!

Moikka. Kiva kun ketju herännyt taas eloon. Jos tekee oikeita asioita paino tippuu. Nyt huomasin selkeesti, että vaikka kuinka olen laskenut kaloreita niin jotain on mennyt pieleen kun en laihdu. Siis olen syöny liikaa. Nyt olen oikeilla jäljillä ja tiedän varmasti jos tätä jatkan pääseen tavoitteeseeni. Huomenna taas 600kcal päivä. Jos tekee tiukkaa niin ajattelen huomenna saan syödä, sitten kun on se huominen ei enää tee mieli niin paljon eikä varsinkaan tule mieleen ahmia herkkuja. Tsemppiä kaikille!
 
Kävin jo tänään puntarilla. Näytti 74,5 kg. Kivaa!! Kolmessa viikossa pudotettu vähän yli 3kg.
Kuukauden päästä ehkä jo kuutosella alkavassa kymmenluvussa.
On hyvä tsemppi päällä. Vaatteet alkaa olla kivemman näköisiä päällä ja kaikki ravinto (esim marjat) maistuu paremmalle.
Virtaa riittää aamusta iltaan ja kaikinpuolin: olen onnellinen!!!
Toivottavasti muillekkin teille kuuluu hyvää!! :)
 
Moi!
Mulla meni viikonloppu vähän huilatessa, mutta onneksi paino ei noussut =) . Tuon crossailun ja kahvakuulailun lisäksi olen alkanut käydä aamuisin lenkillä (kävellen) ja nyt torstaina aloitan core- tunnit. Niin ja vielä maaliskuun alussa alkaa funkyfit- valmennus. Eli luulis, että alkaa tuloksia tulla! Ja on isäntä sanonut jo, että olen jotenkin pienempi.

Nyt ipanat nukkumaan, ni äiti pääsee kuntoileen! Ja tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!
 
Reipasta! Itse olin tänään niin poikki nukutushommien jälkeen että ohjelmassa oli kasvonaamio, sauna ja sänky.. :)

Kävin tänään puntarilla ja näytti 74,0 kg. Ihmeellistä miten humpsahtelee reippaasti alas..
Mukava fiilis aloittaa uusi skyrin makuinen viikko taas.
Käytiin kaupassa ja jääkaappi pullollaan kaikkea ihanaa laihdutusruokaa..
Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!
 
Mä kans! Eilen aamulla puntari näytti 70,5. Puoltoista lähti tammikuunalusta katsottuna. Ongelmana on mulla että vanha selkävaiva vaivaa, liikunta tosi vähissä. Salille ei pääse, ei voi juosta/hiihtää. Vain kävely onnistuu. Mutta ruokavaliota siis. Ja se että iltasiidereistä, 2 kpl! On tullut tapa, jos ne jättää pois, lähtee ainakin 500 turhaa kaloria!
 
Hei. Olen nyt taas vähän pettynyt. Suoraan sanottuna olen syönyt liikaa! Paino 66,1kg. En lannistu silti. Tiedän mistä se johtuu. Tämä viikko on näytön paikka itselleni. Su painon on oltava 65,2kg! Tsemppiä muille, me onnistutaan. Helppoa se ei aina ole.
 
Täällä takana melko tiukka viikko. Salaatti puskee korvista ulos, ja olen joutunut kehittelemään ruokavalioon uusia juttuja. Salaattitortillat, täytetyt kesäkurpitsat, kasvissosekeitto ja bataattipurilaiset maistuvat taivaalliselta!
Juoksu ja salitreeni kulkee myös.
Kevyempi olo ajoi puntarille ja niinhän se on nyt 73,2kg
Kohta 5kg tiputettu. Tahti todella on yllättänyt minut!
Olen 176cm pitkä, joten alkaa olla jo lähes hoikka olo :)
Isoa Peukkua näytän teille kaikille muille! Kesällä on niin hienoa sujahtaa bikineihin hyvällä fiiliksellä.
Hyvää viikonloppua!
 
Heippa kaikille! On ollu aika härdelliä muksujen kanssa niin ei oo kerinnyt kirjoittelee.. Kävin aamulla puntarilla ja se näytti 96,5kg! Lukema on tietysti vielä kaamea mutta kun se vielä 2,5vk sitten oli 102kg niin oon kyllä tyytyväinen! Eli paino oli
21.1.15 102kg
26.1.15 99,5kg (-2,5kg)
6.2.15 96,5kg (-5,5kg) jee:)
Mulla laihdutus metodina on osittainen "nutraus" eli..
9.00 Aamulla nutrilet pussipirtelö
12.00Päivä: ruoka ( mitä vaan kotiruokaa)
15.00Välipala: nutrilet pussipirtelö tai nutrilet patukka
18.00 n pussipirtelö
21.00 n pussipirtelö tai patukka.
Tämä ei hirmu tarkasti näin aina mene mutta tähän pyrin.. Viime la oli ystävät kylässä ja syötiin ja herkuteltiin ja su oltiin sukulaislapsen synttäreillä->kakkua,herkkuja.. Hyvin silti näyttää toimivan.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan selkä ei anna periksi eli liikunta tosi niukkaa. Se ottaa päähän, kun tykkään muutenkin ulkoilla. Tällä viikolla olen tosn innostunut syömään kalaa ja salaattia ruoaksi, sekä vähn noita hiilareita vähentänyt (rakastan leipää...). Paino oli tänään 69,5! Vaikken oo mitään kummaa tehnyt. Paitsi: aloitin detox puhdistuskuurin. Voiko se muka oikeesti vaikuttaa noin??? Puhdistusta halusin aloittaa lähinnä siksi etten oo koskaan syönyt näin paljon särkylääkkeitä kuin nyt tohon selkääni.
 
Moikka!
Torstaina oli ensimmäinen core- tunti. Ei tuntunut ollenkaan rankalta... i elä silloin. Yöllä heräsin pahaan oloon ja vatsa kipuun. Eli eilinen meni sairastellessa....Meille iski mahatauti. Lapsista kaksi pienintä onneksi säästynyt toistaiseksi. Perjantai oli sitten aika rankka päivä, kun lihakset oli toooosi kipee jumpasta. Mutta ainakin tietää jotain tehneensä. Tiistaina ajattelin mennä body- tunnille. Tänään vielä toivon eilisestä, mutta huomenna taas crosstranerin kimppuun!
 
Hei en halua millään tavalla kritisoida, mut "laihduttaminen" ei toimi. Siis se että saa painon alas ja saa sen pysymään alhaalla vaati elämäntapa muutoksen. (Eri asia tietysti jos paino on esim. Raskauden jäljiltä) Pointtini on siis että laihdutuskuurit ei toimi! Minä olin kesällä 169 cm ja 66 kg ja nyt olen 169 ja 54 kg! Koska syön terveellisesti enkä odottanut painon laskevan parissa kuukaudessa. Kirjotin muuten eilen tälle palstalle kirjoituksen: "apua...syömishäiriötä..?(toivottavasti jaksatte lukea)" Ja anteeks mainostus mut toivosin et joku lukis sen ja osais auttaa mua.
 
Moikka. Paino 65,8kg. Vähän pettynyt. Jotta tää ei lässähdä kokonaan pidän tällä vkolla 3 paastopv n. 600kcal per päivä. Ja herkut pois. Meinaan en ole pystynyt siihen viime viikolla vaikka piti. Muilla on hyviä tuloksia yes! Laihduttamisella saa kiloja pois ja en usko että kukaan haluu enää palata vanhaan ikinä. Tämä kaikki on vaan itsestä kiinni.
 
Moikka!
27.1. Vaaka näytti 70,2 kg mutta tänään 67,5kg! Olin hieman yllättynyt, kun on tuntunut ettei se paino millään putoa . Tosin vatsataudilla taitaa olla osuutta asiaan. Nyt vaan täytyy koittaa saada putoamaan lisää eli tänään jumpalle!
 
Hienoa jharju!
Jatkuva puntarilla ravaaminen aiheuttaa sen että esim 300g lasku ei tunnu missään. Jos kävisi vaikka kerran 2 viikossa, saattaisi saada niitä parin, jopa kolmen kilon ylläreitä.
Minä ramppaan puntarilla lähes joka päivä. Nyt paino 72,2.
Kilot tippuvat tasaisen varmasti noin kilon viikkotahdilla. Toivottavasti ainakin muutaman kilon vielä saan pois näin kivuttomasti. Tiedän että ne viimeiset grammat on todella raivostuttavan tiukassa.
Hyvillä fiiliksillä mennään!
Peukkua tänne muillekkin :)
 
Moi. Täällä paino junnaa! Menee hermot. Yhä 65 alkava. Syön niin vähän siinäkö syy...mutta en uskalla alkaa syömään enemmän kun pelkään että paino nousee. Paastopv en ole pitäny vaikka piti. Yritän rauhoittaa mieleni ja jatkaa taistelua. Muilla hienosti sujunu, onko teillä joku ruokavalio?
 

Yhteistyössä