8kg laihdutus 2 kk, tule mukaan!

Hei
Täällä taas ja samat asiat mielessä. Eli laihdutus. Painoa ei ole paljon, mutta tavoite on omani ja tärkeä. Jos haluat mukaan niin tule tähän ketjuun, onnistutaan yhdessä. Yritän ensin 2 viikkoa laihtua vain ruokavalion avulla ja sitten lisään liikuntaa.Minulla on paljon tietoa ja hyviä vinkkejäkin. Tulkaa kaveriksi.
 
Viimeksi muokattu:
Eikö kukaan ole vielä innostunut..no uskon että joku lähtee mukaan. 8kg laihtuminen on yhtäkuin 16 voi pakettia pois, se on paljon! Suunnittelin juuri miten tämä lähtee käyntiin. Eli tänään alkaa ja ma,ti,pe,la ja su noudatan tiettyä ruokavalioo täsmällisesti. Su on eka punnitus ja siitä viikon välein. Nyt kauppaan hakeen hyviä aineksia mistä sitten teen ruuat. palataan.
T.Annaliisa
 
Viimeksi muokattu:
Heipat. Hyvää Uutta Vuotta. Projekti on alkanut hyvin. Olo ollut mahtava paitsi eilisen mähkimisen jälkeen...mutta sen sallin olin päättänyt aikaisemmin. On taas ihana palata ruotuun ja voin vakuuttaa että olo on parempi kun syö tasaisin väliajoin ja tietää mitä syö. Koko keho toimii paremmin. Su on siis eka punnitus ja se kyllä jännittää, jotenkin toi vaaka on vaan niin armoton, mutta pakko mennä. Veikkaan painoksi 66,5kg. Palataan.
 
Moi. Paino 67,3kg. Olin vähän pettynyt, no se on mikä on, mutta 2kk päästä jos hyvin käy se on alle 60kg kaikkeni yritän se on varma. Sinä joka haluat laihtua niin tuu mukaan onnistutaan yhdessä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka. Kivaa kun joku lähti mukaan. Otetaan vaan su punnitus päiväksi. Mulla mennyt tämä viikko huonosti pakko myöntää...mut nyt sain uutta puhtia. Olen käynyt salilla ja syönyt suht.terveellistä, paino laskenut 300g. Mun ongelma on syödä liian vähän kunnon ruokaa ja sitten sortuu naposteluun. Ensi viikon tavoite on 1kg pudotus. Tiedän että tämä onnistuu, me onnistutaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Liittyisin seuraan. Olen 29v kahden lapsen äiti. Synnytyksestä on nyt noin 6kk ja painoa yhä edelleen hillittömät 77,5kg. (Pituus176) tavoitepainoni on 63kg. Liikun suht aktiivisesti (kun kerkeän). Ruokavalio nyt vähähiilarinen.
Kirjoittelen myöhemmin lisää.
 
Mulla myös sokerit poissa. (Paitsi tietenkin hedelmäsokeri) käytön myös makeutusainetta/makeutettuja tuotteita.
Aamuisin syön smoothien (pakastemarjoja, rahkaa, vähäkalorista mehukeittoa, banaania ja maitoa)
Lounaaksi usein salaatin kanalla tai lohella. Välipalaksi pari hedelmää/ pähkinöitä. Päivälliseksi usein vihanneksia ja lihaa/kalaa/kanaa.
Iltapalaksi esim rahkaa ja hedelmiä. Hiilareita syön loppujen lopuksi melko paljon marjojen ja hedelmien muodossa. Juon paljon vettä ja valitettavasti myös kahvia.(vihreä tee olisi parempi)
Liikuntaa harrastan kävelyn, juoksun ja kuntosalitreenin muodossa lähes joka päivä.
Olen laihduttanut raskauksien välissä 10 kg tällä dieetillä sujuvasti. Toivottavasti kesällä 2015 saan jälleen nauttia kevään kieltäytymisien tuloksista.
Tsempit viikkoon muille!!!
Muistakaa syödä usein, usein, usein ja juoda paljon!!!!
 
Mie syön ihan tavallisesti, perusterveellistä kotiruokaa. Jätin vaan ylimääräiset herkut pois. Miun nuorimmainen on 8kk ikäinen ja imetän vielä, joten syön senkin puoleen ihan kunnollisia annoksia. Vettäkin menee se reilut 2l/pvä. Hyvä tunne tästä! :)

Tsemiä naiset, kaikki miinus on vaan plussaa! :)
 
Mun pienin 5kk ja imetys valitettavasti jo loppu. Maidon tulo loppui tällä kertaa kuin seinään tuossa ennen joulua.
Mutta jos nyt jotain positiivista pitää esille nostaa niin loppui myös tiheät yösyötöt ja tämä dieetti on mahdollinen.
Oletteko käyneet pulkkamäessä?
:)
Ihan mainio treeni varsinkin jos vielä tarjoutuu "hissiksi" lapsille..
 
Hei. Sitkeä pitää olla se on totta. Itse vähän taipuvainen harmitteleen jos paino ei heti putoa. Päätin että kysyn joka ilta itseltäni olenko tehnyt kaiken voitavani tavoitteeni eteen. Sitten on yhdet housut mitkä otan esille muistuttamaan myös, parin kk päästä ne vaan sujahtaa jalkaan : )
 
Mä myös ahdistun jos paino junnaa...
Se tappiofiilis on iso riski repsahdukseen..
Nyt koitan tolkuttaa itselleni että ei vauhdilla väliä, kunhan paino laskee.

Tuo housujuttu motivoi varmasti. Minä käyn fb:ssä narsistisesti tuijottelemassa omakuvaani 3,5 vuoden takaa. (Paino tuon 63)

Mietityttää kropan muuttuminen ylipäätään. Että millaiseksi sitä palautuu. Iho rinnoissa ei ole kimmoisaa. Raskausarpiakin niissä on. Toisaalta lapsien myötä sitä on myös lempeämpi itselleen. Näinkin olen ihan hyvä. Jokainen miinuskilo on plussaa.

Ihan järjetön turvotus ja ilmavaivat..
Pitäisi varmaankin pilkkoa aterioita pienempiin annoksiin ja syödä enemmän kypsennettyjä kasviksia.
Mies samalla ruokavaliolla ja sama omgelma.

Ostin esikoiselle tänään läskiäispullan. Teki aika tiukkaa katsoa vierestä kun lapsi herkutteli suupielet kermavaahdossa.

Mä näköjään kaipaan tällaista virtuaslivertsistukea ja avautumispaikkaa :D

Kiitos ja peukut teille!!
 
Moi. Totuuden hetki oli puntarilla ja paino näytti 66,8kg. Olenko tyytyväinen, olen. Olo on parempi ja tuntuu kevyeltä, vaikka paino ei ole enempää pudonnut. Aina tarvii muistaa ettei se hetkessä tullutkaan joten ei hätää. Ruokavalio on kyllä ollut kohdallaan, mutta määrät varmaan liian pieniä, rasva ei pala jos syö liian vähän. Nyt lisään hyviä rasvoja ja kasviksia. Miten muilla on mennyt?
 
Älkää luovuttako, vaikka paino ei laske. Silloin pitää yrittää vielä kovemmin. Itse ajattelin että jos paino ei ala putoon sitä tahtia kun haluan pidän pari paasto pv viikossa! Haluan nopeesti tuloksia. Oon pitkään yrittäny näitä viimeisiä kg pois ja masentaa kun en onnistu. Nyt en luovuta. Jatkan tätä ketjua vaikka yksin, mutta niin kauan kun paino tavoite on saavutettu.
 
Moikka. Paino 66,3kg. Yes! Olen tosi tyytyväinen. Su saattaa alkaa jo 65. Please älkää luovuttako! Hiilarit oli eilen pannassa ja jestas kun olo oli kevyt. Ei ne puheet ja kirjoitukset ole turhia siitä, että hiilarit turvottaa ja lihottaa! Mulla on yhä tavoite ja päätös se auttaa eteenpäin.
 
Heippa! Voisin seuraksi liitty!? Kolme päivää laihdutusta takana. Aloitus paino 102kg (pituus 185cm) nuorimmainen kohta 10kk. Imetän, mutta nyt pakko tehdä silti jo jotain. Ensimmäinen tavoitteeni on -17kg. 85kg on mulle viime vuosina ollut se oma paino jossa se helpoiten pysyy. Kun sinne päästään niin tavoite varmaan siirtyy sinne 78kg???? sinne on niin paljon matkaa että huh huh..! Eli huomenna punnitus! Kuinkas sulla mennyt nyt?
 
Hei ja kiva kun täällä on joku muukin. Mulla on mennyt loistavasti. Tiedän että pystyn siihen. Ihanaa kun itse voi päättää. Luin viikolla eri laihdutus tapoja koskevia juttuja ja päätin kokeilla 5:2 elämäntapaa. Tuntuu todella helpolta. Jokainen pystyy helposti oleen pv 500-600 kcal kun tietää, että sen jälkeen saa syödä normaalisti. On hyviä vaikutuksia, laihtuu ja kaikki tärkeät arvot paranee kun elimistöä ei kuormita niin paljon.
Daniella, sinä vielä imetät mikä on tosi huppu juttu, kun katsoo mitä syö ja liikkuu laihtuu varmasti. Mihinkään kitukuurille ei kannata ruveta. Tsemppiä, huomenna punnitus.
 
Moi. Pikainen päivitys. Viikko takana 5:2 elämäntapaa. Arvaatkapa paino....meinasin selälleni lentää kun astuin puntariin. 65.5kg. Siis uskomatonta. Toi tosiaan toimii. Se tunne kun saavutat mitä yrität on uskomaton. Vielä on matkaa tavoitteeseen, mutta nyt matka siihen tuntuu todella helpolta. Kannustan kaikkia, älkää koskaan luovuttako. Löytäkää itselle oikea tapa, mutta voin vannoa, niin tämä mitä itse noudatan toimii myös muilla joten mukaan vaan!
 
Täällä taas...
Ollaan oltu lasten kanssa reissussa yli viikko. Kohtalon hetki oli astua puntarille. Dieetti on hankalaa ylläpitää kyläilemässä mummoloissa. Rentoilinkin vähän ja söin aamuisin leipää ja ruualla vähän perunaa jne...
Paino oli kuitenkin tippunut ollen tänään 75,7
Masentavan hitaasti laskee, mutta laskee.
Tsemppiä teille ja onnittelut hyvistä tuloksista!!!
 
Heippa!
Tääl ois 29vuotias 3:n lapsen äiti. Huomasin tuossa pari viikkoa sitten nuorimman neuvolassa (1v 4kk), että painoa on kertynyt ihan huomaamatta. Kengät ja vaatteet päällä vaaka näytti 72kg ja rapiat päälle . Olen ennen jokaista raskautta painanut n.63kg. Ja viimeisilläni raskaana painanut n.73kg....
Eli nyt olis tarkoitus saada painoa alas 8-10kg. Crosstranerin hommasin 16.1. Ja sillä olen polkenut melkein joka päivä (ollut yksi välipäivä) ja toissapäivänä kaivoin kahvakuulat esiin. Ja jonkin verran olen tuota ruoka ja juoma puolta myös fiksannut. Aiemmin join päivittäin vain pari kuppia kahvia ja nyt olen siihen lisännyt 2-3l vettä/pv. Ja ennen söin vasta iltaisin, mutta nyt koitan syödä usein ja jtn järkevää. Aiemmin en omistanut vaakaa mutta nyt sellainenkin löytyy. Eilen aamulla vaaka näytti 69,5kg ja tänään 70,2kg. ...se oli hieman masentavaa...tosin eilinen ei mennyt liikunnan ja ruoan suhteen ihan putkeen kovan migreenin takia.

Tällaisilla eväillä minä ajattelin lähteä painoa pudottamaan =) tiedä sitten miten käy, kun koskaan ennen en ole joutunut laihduttamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan!
Mä harrastan puntarilla ramppaamista ja masennun jos paino noussut 200g :)
Kyllähän se päivittäin heilahtelee.
Tänäänkin oli noin 300g korkeampi eilistä. Tosin olin syönyt aamiaisen..
Mä en ole ikinä painanut näin paljon. Sama 63 kg itselle paras paino.
Nyt on vieras olo omassa kehossa.
 

Yhteistyössä