8848 Altitude haalari aivan ykkönen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko muilla?

Vieras
Päätin juuri tänään, että en enää muuta haalarimerkkiä ostakaan. Saa jäädä Reimatecit ja muut hyllylle.

Haalari on tosi hyvän näköinen, tuntuinen ja lämmin. Eikä ole samanlaista joka toisella lapsella (kuten Reima). Alaosa corduraa, mahtavat heijastimet.

Kävi tosi hyvä mäihä, kun ostin haalarin plussakorttitarjouksena keväällä 80 eurolla (normihinta 149 euroa). Ei auta kun toivoa, että tulee vastaava tarjous vastaan.

Ei voi kuin suositella lämpimästi. Itsellä tuota merkkiä on ollutkin jo aiemmin, mutta lapsella ei ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Mä katoin semmosta intersportissa kans, olis ollu 89 euroa. Mietin että ostaisko toiseksi toppahaalariksi kun oli kivan näköinen ja vaikutti aika laadukkaalle.. hmm...

Ei tosiaan voi kun suositella.

Minä katsoin kans kesportissa käydessäni, mut en sen tarkemmin hintaakaan ajatellut. Tuli vaan mieleen että vois alesta käydä kattomassa jos sais ens talveksi edullisesti. Onko noissa muuten minkälainen mitoitus, esim. verrattuna reimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:
Minä katsoin kans kesportissa käydessäni, mut en sen tarkemmin hintaakaan ajatellut. Tuli vaan mieleen että vois alesta käydä kattomassa jos sais ens talveksi edullisesti. Onko noissa muuten minkälainen mitoitus, esim. verrattuna reimaan?

110 cm haalari on juuri hyvä omalle lapselle, jolla on pituutta 105 cm. Sanoisin että pikkaisen pienempi mitoitus kun Reimalla, mutta ei paljoa.

Meillä oli kans ko. merkin haalri viime talvella. Aivan loistava! Tälle talvelle ostin sitten Ticket to Heavenin Othellon, kun sitä on kovin suositeltu eikä 8848 Altituden tämän vuoden Intersportissa myyty kuosi miellyttänyt.

Voi mikä pettymys tämä Ticketin haalri! Ei nimeksikään heijastimia, irrotettavan fleecehaalarin napinlävet heti hajalla, ei pukemisen helpottavia vetuketjuja lahkeissa, ei hihojen lumilukkoja. Ja oli vielä paljon kalliimpi kuin viime talven loistohaalari.

Jatkossa ostan vain ja ainostaan urheiluvalmistajien merkkejä. Haluan lapseni ulkoiluvaatteisiin samat ominaisuudet kuin meillä aikuisillakin on! Jestas mitä sontaa nämä lapsille tarkoitetut haalarit!

Alkuperäinen kirjoittaja Sportti:
Meillä oli kans ko. merkin haalri viime talvella. Aivan loistava! Tälle talvelle ostin sitten Ticket to Heavenin Othellon, kun sitä on kovin suositeltu eikä 8848 Altituden tämän vuoden Intersportissa myyty kuosi miellyttänyt.

Voi mikä pettymys tämä Ticketin haalri! Ei nimeksikään heijastimia, irrotettavan fleecehaalarin napinlävet heti hajalla, ei pukemisen helpottavia vetuketjuja lahkeissa, ei hihojen lumilukkoja. Ja oli vielä paljon kalliimpi kuin viime talven loistohaalari.

Jatkossa ostan vain ja ainostaan urheiluvalmistajien merkkejä. Haluan lapseni ulkoiluvaatteisiin samat ominaisuudet kuin meillä aikuisillakin on! Jestas mitä sontaa nämä lapsille tarkoitetut haalarit!

Samaa mieltä. Minusta se helikopterikuosi on kyllä tosi hieno ja voisin hyvin ostaa ensi vuodeksikin sellaisen, jos vaan löydän jostain.

Vihdoinkin muutkin ovat tajunneet tämän, että lasten ulkovaatteissa pätee samat vaatimuksen kuin vaikkapa aikuisten laskettelukamppeissa! Suurin osa Reiman ja Ticketin ylistäjistä itse tuskin pukeutuu laadukkaisiin urheiluvaatteisiin saatika tietävät niistä mitään.

Meillä myös pojalla käytössä kyseinen haalari ja aion kyllä vastaisuudesssakin suosia samaa merkkiä! Ihanan jämäkkää kangasta ja tosi hyvät heijastimet!

Ainakin takkia oli 90cm...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaas kuvia ko. haalarista. Onko "tyttövärejä" myös?

En valitettavasti pysty laittamaan kuvaa, kun poika on mummolassa koko viikon (ja haalari on mukana). Meillä on musta, mutta en muista oliko "tyttövärejä".

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
laittakaas kuvia ko. haalarista. Onko "tyttövärejä" myös?

En valitettavasti pysty laittamaan kuvaa, kun poika on mummolassa koko viikon (ja haalari on mukana). Meillä on musta, mutta en muista oliko "tyttövärejä".

Tässä linkki siihen viime kevään kuvastoon:
http://www.digipaper.fi/pirkka/16632/index.php?pgnumb=68

Meidän 9v ei tykkää takki/housut yhdistelmästään kun takki on kuulemma hirveän painava. Mitenköhän sitten pienempien haalarit? Seuraavaksi etsin kevyen untuvatoppiksen.

http://www.8848altitude.com/jr_suits.html

Voi ei! Mistä minä nyt löydän tuon kaivuriprintin. Kunpa et olisi laittanut kuvaa ; )
Tuo toinen sinisävyinen kirjava on myös hieno.

Itse ostin tuon lumikissa/kaivurikuosilla olevan puvun Intersportista n. 90e:lla )ovh pitkästi yli 100e). :)

http://www.8848altitude.com/jr_suits.html

Voi ei! Mistä minä nyt löydän tuon kaivuriprintin. Kunpa et olisi laittanut kuvaa ; )
Tuo toinen sinisävyinen kirjava on myös hieno.

Itse ostin tuon lumikissa/kaivurikuosilla olevan puvun Intersportista n. 90e:lla )ovh pitkästi yli 100e). :)

Olen kade, se on hieno. Pakko siis lähteä Intersportiin, jos kävisi mäihä...

Mulla on semmoinen mielikuva, että isompien vaatteissa noita heijastimia ei sitten olekaan.. Malliltaan ja kuosiltaan oisivat kivoja kyllä. Nyt etsinnässä koko 140cm takki ja housut pojalle. Onko joku noita nyt tutkinut, löytyykö heijastimia? Tulee ekaluokkalaiselle, niin liikenteessä täytyy näkyä kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla on semmoinen mielikuva, että isompien vaatteissa noita heijastimia ei sitten olekaan.. Malliltaan ja kuosiltaan oisivat kivoja kyllä. Nyt etsinnässä koko 140cm takki ja housut pojalle. Onko joku noita nyt tutkinut, löytyykö heijastimia? Tulee ekaluokkalaiselle, niin liikenteessä täytyy näkyä kyllä!

Olet oikeassa. Kävin tarkistamassa eikä takissa ole ainoatakaan heijastinta! Ihan käsittämätöntä, sillä juuri tuossa iässähän lapset liikkuvat jo itsenäisesti.

Yhteistyössä