-83 syntyneitä äitejä ja heidän lapsia.

• Viestiketjun aloittaja äiti 04 la 06
  • Ensimmäinen viesti
äiti 04 la 06
Löytyykö muita -83 syntynyitä äitejä? Olis kiva löytää vähän juttu kavereita =) Minkä ikäisiä lapsia? ja mistä päin?
Mulla esikoistyttö nyt 1v 3vkoa ja toisen la.25.2.2006

Täällä olis -83 syntynyt äiskä Loimaan seudulta :) Perheeseen kuuluu 24v aviomies ja 2-vuotias pojan viikari. Päivät kuluu vielä kotosalla eli oon hoitovapaalla!

Mulle saa laittaa sähköpostia ja varsinkin lähiseudun äidit :)

ossa on jode83@luukku.com

minä83
:wave: jep, täällä myös '83 äippä!!!! Kuopiossa asustellaan
meille syntyi tyttö heinäkuun 9 pv. esikolla siis ikää 2 ja puol kuukautta! ystäviä kaipailen myös.... äippä lomalla kun harvemmin on kiire mihinkään!!!! saa laittaa mailia : paivi_koponen@luukku.com

Seratar
Olen tottunut että minua katsotaan kieroon puistossa kun näytän niin nuorelta mutta tässähän ihan kalpenee teidän rinnalla kun osalla on jo kolme muksua:) Itsellä Otso-poika 2,5 ja Milna-tyttö 7vkoa. Mieli tekisi kolmatta mutta mies ei suostu ja pää tuntuu jo nyt hataralta:) Mitenkä teillä kolmen lapsen äideillä ja teillä joiden lapsilla on ikäeroa vain n.vuosi on tapahtunut lapsentekopäätös? Miten olette saaneet miehen taivuteltua vai onko mukana ollut aina ripaus sattumaa? On ihanaa, hienoa ja upeata kuulla ikäisistäni kolmen lapsen äideistä! Olen kyllästynyt sääliviin katseisiin ikätovereiltani kun ajattelevat elämäni olevan järkyttävän tylsää ja´aikuista`. Itse tunnen olevani etuoikeutettu ja äärettömän onnellinen. Enkä tunne itseäni tippaakaan liian aikuiseksi!
Pelkään että vauva kasvaa niin nopeasti isoksi että putoan kyydistä. Otso oli niin vaikea koliikki-vauva että en edes muista ensimmäistä 2kk vauvan kanssa, nyt nautin täysin rinnoin ihanasta, tuoksuvasta vauvastani! Te muut, kertokaa elämästänne koska kiinnostaa kuulla tarinoitanne. Kavereillani ei vielä ole vauvoja ja tunnen olevani välillä vähän orpo! =)

Yhteistyössä