80% vakavista COVID-tapauksista rokotetuilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitäs mieltä olette tästä:

"80% vakavista COVID-tapauksista on täysin rokotetuilla' sanoo Ichilovin sairaalan johtaja
Rokotteella "ei ole merkitystä vakavan sairauden kannalta", sanoo prof. Yaakov Jerris.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Tulipa käytyä ekan kerran UMV-lehden sivustoilla. Venäjä-rahoitus kyllä paistaa läpi. Suoraa dis-infon levitystä. Vaivaa kyllä nähty, uutisissa aina taustalla jotain luotettavanoloista tahoa.

Mitäs mieltä olette tästä:

"80% vakavista COVID-tapauksista on täysin rokotetuilla' sanoo Ichilovin sairaalan johtaja
Rokotteella "ei ole merkitystä vakavan sairauden kannalta", sanoo prof. Yaakov Jerris.
Olin juuri tekemässä uutta ketjua tästä samasta, ehdit pari minuuttia ennen 😁

Otsikkokin oli valittu:

Herättelyketju piikkifaneille: Sairaala Israelissa: 80% vakavista Covid-tapauksista ”täysin rokotetuilla” – Rokotteista ei huomattavaa hyötyä!

Ja oli yksi kysymyskin:

Montako kymmentä turhaa piikkiä aiotte vielä ottaa kehoanne rassaamaan?

Olin juuri tekemässä uutta ketjua tästä samasta, ehdit pari minuuttia ennen

Otsikkokin oli valittu:

Herättelyketju piikkifaneille: Sairaala Israelissa: 80% vakavista Covid-tapauksista ”täysin rokotetuilla” – Rokotteista ei huomattavaa hyötyä!

Ja oli yksi kysymyskin:

Montako kymmentä turhaa piikkiä aiotte vielä ottaa kehoanne rassaamaan?
Onko kukaan koskaan kertonut sulle että sä olet HÖRHÖ

Israel National News eli Arutz Sheva ei todellakaan ole Israelilaista valtamediaa, vaan äärisionistinen vastamedia. Ja lähteenä käytetty uutisjuttu on siinä mielessä vajaa, että siinä ei ole haastateltu itse tuota siteerattua Yaakov Jerrisiä, vaan kerrotaan vain hänen sanoneen näin Channel 13 uutisissa. Mistäköhän ne kanava 13 uutiset sitten saisi käsiinsä? Ei siitä tosin varmaan olisi apuakaan kun haastattelu on oletettavasti hebreaa. Eli tässä siis ollaan hörhömedian väitteiden varassa ilman mahdollisuutta tarkastaa asiaa. Kun googlettaa Yaakov Jerris covid, tulee paljon osumia vastamediaan ja redditiin yms. mutta ei lainkaan vakavasti otettaviin lähteisiin Israelissa tai globaalisti. Kumma juttu.

Yhteistyössä