Kuulostaa hauskaltaAlkuperäinen kirjoittaja No:pitsiä kaikessa muodossaprinttejä, pyöreitä aurinkolaseja, hattuja, jotku eläinkuosiset leggarit,tyllihame, ballerinat tai mokkasaappaat. Vahva silmämeikki ja huulipuna sekä peruukki on aina hauska ja helppo valinta
![]()
kuvailin just mun vaatetuksen uuden vuoden 80- bileistäAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Kuulostaa hauskaltaAlkuperäinen kirjoittaja No:pitsiä kaikessa muodossaprinttejä, pyöreitä aurinkolaseja, hattuja, jotku eläinkuosiset leggarit,tyllihame, ballerinat tai mokkasaappaat. Vahva silmämeikki ja huulipuna sekä peruukki on aina hauska ja helppo valinta
![]()
Eläinkuosiset leggarit on ainakin hommattava..
mun miehellä oli salihousut, nahkapusakka,vyölaukku, Keke-aurinkolasit ja minivogue-permis peruukkiAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja eiks 80-luvulla ollu ne etutukasta tehdyt "hyppyrit"? Ootas, koitan löytää kuvaa
Ja vaatetuksesta myös salihousut ainakin tuli mieleen.
niin ja himonusbaaja viiksetAlkuperäinen kirjoittaja Juu:mun miehellä oli salihousut, nahkapusakka,vyölaukku, Keke-aurinkolasit ja minivogue-permis peruukkiAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja eiks 80-luvulla ollu ne etutukasta tehdyt "hyppyrit"? Ootas, koitan löytää kuvaa
Ja vaatetuksesta myös salihousut ainakin tuli mieleen.Että se oli komee
![]()
Ehdotankin tätä miehen asuksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:mun miehellä oli salihousut, nahkapusakka,vyölaukku, Keke-aurinkolasit ja minivogue-permis peruukkiAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja eiks 80-luvulla ollu ne etutukasta tehdyt "hyppyrit"? Ootas, koitan löytää kuvaa
Ja vaatetuksesta myös salihousut ainakin tuli mieleen.Että se oli komee
![]()