80 luvun vaatetusta...?

No
pitsiä kaikessa muodossa:D printtejä, pyöreitä aurinkolaseja, hattuja, jotku eläinkuosiset leggarit,tyllihame, ballerinat tai mokkasaappaat. Vahva silmämeikki ja huulipuna sekä peruukki on aina hauska ja helppo valinta;)

vieras
Riippuu vähän mitä vaihetta 80-luvusta tarkastelee. Mulle 80-luku oli krepattuja hiuksia, isoja muovisia korvakoruja, korkokenkiä joissa oli suipot kärjet ja 5mm korko, alaspäin kapenevat pussifarkut mieluiten kivipestyt, löysiä kauluspaitoja jotka oli tungettu korkeavyötäröisiin farkkuihin ja jotka oli napitettu ylös asti kiinni, hempeät pastellisävyt yhdistettynä rajuihin kontrasteihin kuten mustaan ja neonväreihin sekä sinisiin taittuviin perusväreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
pitsiä kaikessa muodossa:D printtejä, pyöreitä aurinkolaseja, hattuja, jotku eläinkuosiset leggarit,tyllihame, ballerinat tai mokkasaappaat. Vahva silmämeikki ja huulipuna sekä peruukki on aina hauska ja helppo valinta;)
Kuulostaa hauskalta :D Eläinkuosiset leggarit on ainakin hommattava..

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kuulostaa hauskalta :D Eläinkuosiset leggarit on ainakin hommattava..
kuvailin just mun vaatetuksen uuden vuoden 80- bileistä:D

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Ja eiks 80-luvulla ollu ne etutukasta tehdyt "hyppyrit"? Ootas, koitan löytää kuvaa :)

Ja vaatetuksesta myös salihousut ainakin tuli mieleen.
mun miehellä oli salihousut, nahkapusakka,vyölaukku, Keke-aurinkolasit ja minivogue-permis peruukki:D Että se oli komee;)

Ai
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Ja eiks 80-luvulla ollu ne etutukasta tehdyt "hyppyrit"? Ootas, koitan löytää kuvaa :)

mun miehellä oli salihousut, nahkapusakka,vyölaukku, Keke-aurinkolasit ja minivogue-permis peruukki:D Että se oli komee;)
niin ja himonusbaaja viikset:D

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

Ehdotankin tätä miehen asuksi :saint:

xx
Myös farkkutakit ja niihin ehkä vielä lumipesu kuului yhteen tyylilajiin! Lumipestyä farkkutakkia voi tosin olla hankalampi löytää kuin muuta tässä ketjussa mainittua varustusta, ellei ole omassa varastossa...

Yhteistyössä