Nykyteineillä on internet, mutta muistaako kasariaijan teinit kuinka jännittävää oli soitella "linjoille" ? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Jep... Äitini sai kohtauksen, kun puhelinlasku oli kertaalleen noin viisinkertainen normaaliin verrattuna. En muista, miten se meillä hoidettiin, mutta kaverilleni kävi samoin ja hän joutui itse maksamaan tuon laskun.
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Jotkut soittelivat kolikkopuhelimesta semmoisella rautalankavirityksellä... Pahemman puoleinen riippuvuus kai sekin silloin ollut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Missä päin Suomea olet kasvanut 80-luvulla, kun käytät samaa termiä kuin minäkin, eli "roikkua linjoilla..."?
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Missä päin Suomea olet kasvanut 80-luvulla, kun käytät samaa termiä kuin minäkin, eli "roikkua linjoilla..."?
Lahden seudulla.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Lahden seudulla.
Mä en huomannut tossa mitään erikoista, ihan normaalia kielenkäyttöä. Mutta Lahessa mä oonki nuoruuteni viettänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Lahden seudulla.
Mä en huomannut tossa mitään erikoista, ihan normaalia kielenkäyttöä. Mutta Lahessa mä oonki nuoruuteni viettänyt![]()
Jostain vanhojen aivosolujen massasta nousuu ylös sana "juttuluuri", olikohan se virallinen nimi?
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Meillä kanssa kävi puhelinlaskut paljasti että linjoilla oli roikuttu. Mutsi ratkais ongelman hankkimalla puhelimeen lukon![]()
Lahden seudulla.