-80-81 äitiyspakkauksen makuupusseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Löysin eilen kirpparilta äp:n makuupussin, jonka oletan olevan omalta synt.vuodeltani -81 tai sitten -80, eli osaisko joku auttaa? Kuosi on sellainen vaaleanruskea, jossa sellaisia pyöreän mallisia, isohkoja valkoisia kuvioita, vaikea selittää ja kuvaakaan ei nyt ole. Äitini ei tarkalleen muistanut, kun häneltä kysyin mutta mies sanoi, että näyttää tutulta ja hän on syntynyt -80.

Olisi kiva tietää, nukkuuko tuleva vauva samanlaisessa pussukassa kuin isi tai äiti vauvana. :)

Mun makuupussi oli sellainen tummanruskea, pyöryläisiä vaaleita kuvioita. Mulle tuli siitä aina räiskäleet mieleen :D
Olen syntynyt 05/80, voi kai olla -79 pakkauksestakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mun makuupussi oli sellainen tummanruskea, pyöryläisiä vaaleita kuvioita. Mulle tuli siitä aina räiskäleet mieleen :D
Olen syntynyt 05/80, voi kai olla -79 pakkauksestakin.

Juu. se voi sitten olla juurikin noin, kun äitini muisteli kuitenkin vähän erilaiseksi tuota -81 pussia. Minkälainenhan on ollut sitten -81 vuonna?

Ja niin, räiskäleiltä ne kuviot kyllä näyttää! :D

mä olen syntynyt 09/81 ja mulla oli tuollainen makuupussi. Harmittaa kun sitä ei enää löytynyt vanhempien kaapeirta, vaikka äiti sen muisteli siellä olevan.
Muistelisin kuulleeni että tuo kyseinen makuupussi olisi ollut tuolloin useampana vuonna.

Mä olen syntynyt 81 ja meillä on (oletettavasti ) sama pussi tallessa ja siinä on sini-vihreä pohjaväri ja pandan kuvia.. (ellen ihan pieleen muista ) tai sitten saattaa olla veljeni pussi joka syntyi 83 (tiedä sitten onko sillä väliä, että synnyttiin elokuussa ? )

Yhteistyössä