8-vuotis synttärit (pojan)

Miten muilla on päätetty,kuinka monta lasta saa pyytää synttäreille?

Laitatteko kutsuun päättymisajan(yleensä kaverit on ollut 2-3tuntia)

Oletteko itse keksineet ohjelmaa,vai keksittekö vasta jos tuntuu että aika käy pitkäksi

Mitä tarjottavaa esim.kakkua vai jäätelöä

ja kaikkea muuta mihinkä pitäisi osata varautua.

Lopuksi vielä,että paljonko käytätte rahaa koulukavereiden synttäreihin.
Itse olen koittanut keksiä jotain 5-10 euron edestä.

merika
kakkua tietysti joku kiva hahmo siihen vaikka karkkia täynä oleva auto tai jotain, poppareita ja vaiks suklaaneliöitä niistä lapset tykkää.Teemat on kivoi(lautaset,servetit ja mukit jonkun mukaan, samoin naamiaiset. kannattaa suunnitella leikkejä etukäteen - onginta oli aina h-hetki jokainen sai jotain pientä vaiks pari tarraa tai karkkipatukan. kannattaa laittaa päättymisaika. max kymmenen riippuu toki asunnosta sit vähemmin jos vähän tilaa niin et kaikki mahtuu pöydän viereen. Mulla vast tyttö 4kk mut mulla 11v nuorempi veli ja olen aina ollut hänen juhlia äidin kanssa järjestämässä ja toiminut "leikkitätinä". kivaa on ollut ja mukana on ollut sekä tyttöjä ja poikia. kun on ohjelmaa pysyy järjestys paremmin. odotan jo innolla kun saan alkaa järjestää juhlia omalle pikku prinsessalleni.

yxz
Kun kotona pidetään, on pöytään mahtuminen ollut se kaverimäärän raja :D
Kutsuissa on aina ollut alkamis- ja loppumisaika. Ensimmäiset saapuvat jo kuitenkin varttia ennen ja viimeiset saa yleensä nostella pihalle, ainakin jos ovat naapurista, kauempaa tulevia yleensä kuskaavat vanhemmat, joten heidät noudetaan ajallaan.
Ohjelmaa kannattaa varata, sillä villi poikalauma kyllä keksii itse tekemistä, jos sitä ei järjestetä - suosittelen siis pitämään pojat täystyöllistettyinä.
Suolainen naposteltava menee aina, kakkua eivät kaikki välttämättä syö. Jäätelökakku uppoaa paremmin, etenkin jos hiki pukkaa päälle kaikesta menosta.
Kavereille ollaan ostettu 5-10 euroa maksavia lahjoja.

Yhteistyössä