8-vuotias + hikikainalot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surrur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surrur

Vieras
Voiko siis todellakin jo 8-vuotias tyttö haista hieltä? Tai siis voihan se, kun kerta oma tyttö haisee aina välillä. Nytkin on illalla suihkussa käynyt, kainalonsa saippualla pessyt ja taas kainalot haisee. Voiko ton ikäiselle mitään dödöjä käyttää? Tyttöä itseänsä tuoksu välillä haittaa, ei kotioloissa, mutta kavereiden kanssa ollessa..

Mulla on itsellä alkanut menkat kun olin juuri täyttänyt 11v, mutta en muista että ihan noin aikaisin olisi jo hiki alkanut haista..

Kyllä meilläkin tyttö haisee välillä tosi kovasti. Eipä siinä auta kun pesasta kainaloita vähän useemmin. Olen myös ostanut apteekista hälle dödön, jossa ei ole alumiinia jotta rauhaset eivät tukkiudu.

Tottakai voi käyttää dödöä, ja kannattaakin käyttää jos hiki jo haisee :)

Me ostettiin omalle 8-vuotiaalle hajusteeton LV-dödö, kun koulussa ehdotettiin dödön hankkimista kaikille (hiki kuulemma haisi luokassa liikuntatuntien jälkeen). Meidän tyttö ei kyllä vielä oo hielle haissut, mutta tehtiin työtä käskettyä ja hankittiin lapselle deodoranttia.

Tottakai voi käyttää dödöä, ja kannattaakin käyttää jos hiki jo haisee :)

Me ostettiin omalle 8-vuotiaalle hajusteeton LV-dödö, kun koulussa ehdotettiin dödön hankkimista kaikille (hiki kuulemma haisi luokassa liikuntatuntien jälkeen). Meidän tyttö ei kyllä vielä oo hielle haissut, mutta tehtiin työtä käskettyä ja hankittiin lapselle deodoranttia.

Käytättekö dödöä koulussa päivittäin?

[QUOTE="vieras";26626601]Käytättekö dödöä koulussa päivittäin?[/QUOTE]

mun tyttö aloitti dödön käyttämisen 8 v:na ja käytti/käyttää ihan päivittäin..kotona laittaa aamuisin kainaloon, ei ole kouluun tietääkseni koskaan vienyt ja siellä käyttänyt.

[QUOTE="vieras";26626601]Käytättekö dödöä koulussa päivittäin?[/QUOTE]
Ei, liikuntakassissa dödö oli mukana, ja liikkatuntien jälkeen sitä käytti.

Tosin unohti dödön kotiin joskus keväällä, eikä se tainnut sen jälkeen koskaan enää kouluun kulkeutua :)

Yhteistyössä