A
ap
Vieras
Huoh. Huolta ja murhetta riittää.
Mun 2-luokkalainen on aina välillä luokkansa syrjitty ja kiusattu. Silloin, kun kavereita ei ole, käyttäytyy koulussa hyvin. No nyt sit taas on kavereita ollut ja käytös on taas ollut täysin ala-arvoista (ei tee sinällään mitään pahaa, mutta on luokkansa "pelle" ja hauskuutta sit muita ja häiritsee tunteja...).
Lapsi on luokkansa paras niin matematiikassa kuin äidinkielessäkin eli sillä saralla ei ole mitään häikkää. Todistus oli erinomainen paitsi se käytösosio sitten.
Nyt en sitten oikeen tiedä mitä tässä pitäisi toivoa
Mä tavallaan ymmärrän lapsen käytöksen, kun todellakin välillä voi mennä viikkoja, että kukaan ei ole leikkinyt hänen kanssaan 
Milläs tästä voisi löytää "kultaisen keskitien"
En mä edes tiedä kysynkö mä tässä nyt mitään, kuhan pohdin 
Mun 2-luokkalainen on aina välillä luokkansa syrjitty ja kiusattu. Silloin, kun kavereita ei ole, käyttäytyy koulussa hyvin. No nyt sit taas on kavereita ollut ja käytös on taas ollut täysin ala-arvoista (ei tee sinällään mitään pahaa, mutta on luokkansa "pelle" ja hauskuutta sit muita ja häiritsee tunteja...).
Lapsi on luokkansa paras niin matematiikassa kuin äidinkielessäkin eli sillä saralla ei ole mitään häikkää. Todistus oli erinomainen paitsi se käytösosio sitten.
Nyt en sitten oikeen tiedä mitä tässä pitäisi toivoa
Milläs tästä voisi löytää "kultaisen keskitien"