8 viikkoinen vauva ja ei vielä hymyile

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aiaifi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aiaifi

Jäsen
05.03.2007
186
0
16
Pitäisikö huolestua kun 8 viikkoinen vauva ei ole vielä hymyillyt kertaakaan. Ainoastaan olen nähnyt näitä pahasta olosta (vatsavaivoja) johtuvia "virnistelyjä" ennen pullautusta.

sosiaalista vastahymyä, niin ei meilläkään tullut vasta kuin 9 vk iässä. Neuvolan hymynaaman kanssa harjoitteli tätä aiemmin n. 5-6 viikkoisesta. Että älä huoli. Voi olla vaikka niin masuvaivainen niin kuin meidän tyttö, että ei niin naurata aina.

minullakin ja samalla lailla olen ollut huolissaan yhdestä jos toisesta asiasta. Meillä kun tytöllä tosiaan oli koliikki eli päivät kuluivat sylissä ja rinnalla niin välillä sitä aatteli, että mahtaakohan oppia mitään...Nyt olen päässyt eroon noista ajatuksista ja annan tytön kasvaa ja kehittyä omaan tahtiinsa. Usko vain, kyllä se hymy sieltä irtoo ja sitten sä oot taivaissa!

rinsessan äite, mie kans neuvolatädille huolestuneena kerroin, että poika paljon sylissä, että oppiikohan mitään niin täti siihen hymyillen sano, että "lapsen paras paikka on syli".. eli ei kannata olla huolissaan ;) Ja sitähän nuo ihmiset paljon puhuu, kuinka tärkeää lapsen kehityksen kannalta tuo syli-hoito on..

Yhteistyössä