8-kk:n vauvan kanssa lokakuussa ulkomaille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jaana

Jäsen
21.08.2004
396
2
16
Moi,

ottaisin kiitollisena vastaan vinkkejä seuraavanlaiseen probleemaan: minun ja mieheni olisi tarkoitus lähteä lokakuussa lomailemaan yhdessä vauvan kanssa, joka silloin on 8 kk. Missäköhän olisi tuohon vuodenaikaan miellyttävä lämpötila. Aurinkoa (ja uimarantaakin) kohteessa saisi mielellään olla, vaikka emme kumpikaan kaipaakaan pelkkää löhölomaa. Ovatko esim. Portugalin Albufeira tai Madeira tai Napolinlahden kohteet Italiassa huonoja vaihtoehtoja korkeuserojen takia kun vauvaa kuljetetaan varmaankin rattaissa syksyllä. Entä Kreikan kohteet? Itse olen käynyt tämän vuosituhannen puolella Santorinilla ja Gardajärvellä ja ainakin näissä paikoissa sää voi olla loppusyksystä aika epävakainen. Kaupunkikohteista kiinnostaisi Rooma. Vinkkejä, pliis..

Me olemme lasten kanssa käyneet (joka reissulla joku lapsista ollut alle 1v) ; Rodos*2, Teneriffa, Puerto Rico, Kypros*2...meidän suosikki niistä ehdottomasti on Puerto Rico, Aurinkomatkoijen hotellissa olimme, ostoskeskus kadun toisella puolella...Sinne rinteenpäälle en lähtisi lasten kanssa ... upea paikka ... :heart:

Terve!
Meidän neiti oli 1v.ja2kk ku kävimme turkin marmariksessa ja tosi hyvin meni. Parempi vain jos lapsi ei osaa viel kävellä, eipä ole matkarattaista hinkumassa pois. Matkasyöttötuoli oli ehoton matkavaruste, huoneistohotelissa kun olimme. ja iltasin ku menimme syömäänoli se aina mukana! Suosittelen ehdottomasti! Purkkiruokia otin mukaan yhden per päivä. ja kannatti ku paikallisia ei ollut ollenkaan , jotain hedelmäsoseita vain ja makso n.2e purkki. Vaippoja oli pamppersia kaupoissa saatavana ja edullisempia ku suomessa!
B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:36 LisaMarie kirjoitti:
Korkeuseot ei haittaa, kun vauva on rinkassa. meillä 8-kuinen nukuikin Tenerifan matkalla iltakävelyllärinkassa.

Onko noita rinkkoja myynnissä pelkästään lastentarvikekaupoissa vai saako niitä jostain muualtakin? Taisin lukea joltain muultakin keskustelufoorumilta että joku kehui sellaista hyväksi. Itse en ollut aiemmin kuullutkaan moisesta.

Yhteistyössä