P
päläpälä
Vieras
Mun poika on parin viikon päästä 9 kk, eikä vielä kuulu yhtään tavujokellusta. Poika kyllä ääntelee paljon aaaaa, eeee, iiiii juttuja, pärisyttelee ja murisee, mutta mama, papa-tyyppisiä äänteitä ei tule ollenkaan. Poika on kovin sosiaalinen, nauttii siitä kun hänen kanssa leikitään ja hymyilee ja nauraa paljon. Tuntuu musta ehkä vähän oudolta ettei vielä tässä vaiheessa tule yhtään tavujokellusta kun jotkut jopa sanoo tässä vaiheessa ekoja sanoja.... 
Liikunnallisesti on kehittynyt myös aika rauhalliseen tahtiin, mutta mun mielestä ihan normaalisti.. ryömii, menee konttausasentoon, istuu tuetta (muttei itse nouse istumaan, eikä myöskään nouse seisomaan tukea vasten)..
Mites muilla ? Missä vaiheessa jokeltelu on alkanut monipuolistumaan? Onko muita myöhään höpöttämisen aloittaneita?
Liikunnallisesti on kehittynyt myös aika rauhalliseen tahtiin, mutta mun mielestä ihan normaalisti.. ryömii, menee konttausasentoon, istuu tuetta (muttei itse nouse istumaan, eikä myöskään nouse seisomaan tukea vasten)..
Mites muilla ? Missä vaiheessa jokeltelu on alkanut monipuolistumaan? Onko muita myöhään höpöttämisen aloittaneita?