7kk vauva itkee nukkumaan mennessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suzyco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suzyco

Aktiivinen jäsen
27.09.2007
1 286
0
36
Eli ongelmamme on seuraavanlainen; Kun laitamme meidän 7kk tyttöä nukkumaan päiväunille ja yöunille, alkaa ihan kauhea sydäntäraastava itku! Kaiken pitäisi olla hyvin,on syöty,vaihdettu vaippa,leikitty ym...eikä tyttö vaikuta kipeältä ja muuten on hyväntuulinen.

Itkee jonkinaikaa vaikka laitan tuttia suuhun ja keikutan vaunuja.Syliin rauhottuu,mutta sitten alkaa taas itku kun laittaa vaunuihin.
Jos menemme lenkille niin ei välttämättä itke niin kovasti. Aikansa siinä menee ja sitten rauhottuu ja nukahtaa ja nukkuu hyvin.
Sama toistuu illalla kun sitterissä nukutamme, mikään muu rauhoittelu ei auta, paitsi syli. Sitten kun laittaa takas sitteriin niin itku alkaa taas. Sitten rauhottuu ja pikkuhiljaa nukahtaa. Aina kun herää,on hyväntuulinen ja leikkii.

Onko tämä nyt jotain eroahdistusta vai mitä?

Kamalaa kun piei on niin surullinen...
:'(

en tiedä onko samaa mutta mein 7kk poika huusi niin että äitin sydänmeen sattui. varsinkin yöunille menosta, kun häntä ei vaan väsyttänyt, no hän jätti yhet päikkärit pois. ja valvoo 4 ilta 9 viimeistään 10, olen päättänyt että 10 alkaa viimeistään yö ja silloin sängyssä pysytään. nytten on löytynyt kunnon rytmi taas mistä ei huutoja nukkumaan mennessä. eli aina kun se alkoi nostin leikkimään vielä ja koitin myöhemmin uudestaan niin sit nukahti kun oli tarpeeksi väsynyt, aikamoista rumbaa se oli ja eestaas viemistä mistä en itse tykkää, mutta sitten löytyi hyvät ajat mennä nukkumaan kun aikani kokelin ja enää ei tarvitse mennä edestakas vaan nukataa hienosti. olin itse ihan neuvoton alussa kun niitä huutoja rupesi olemaan mutta onneksi löytyi tämmönen ratkaisu. voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Eli ongelmamme on seuraavanlainen; Kun laitamme meidän 7kk tyttöä nukkumaan päiväunille ja yöunille, alkaa ihan kauhea sydäntäraastava itku! Kaiken pitäisi olla hyvin,on syöty,vaihdettu vaippa,leikitty ym...eikä tyttö vaikuta kipeältä ja muuten on hyväntuulinen.

Itkee jonkinaikaa vaikka laitan tuttia suuhun ja keikutan vaunuja.Syliin rauhottuu,mutta sitten alkaa taas itku kun laittaa vaunuihin.
Jos menemme lenkille niin ei välttämättä itke niin kovasti. Aikansa siinä menee ja sitten rauhottuu ja nukahtaa ja nukkuu hyvin.
Sama toistuu illalla kun sitterissä nukutamme, mikään muu rauhoittelu ei auta, paitsi syli. Sitten kun laittaa takas sitteriin niin itku alkaa taas. Sitten rauhottuu ja pikkuhiljaa nukahtaa. Aina kun herää,on hyväntuulinen ja leikkii.

Onko tämä nyt jotain eroahdistusta vai mitä?

Kamalaa kun piei on niin surullinen...
:'(

Meillä se itkee kun ei halua nukahtaa vaikka väsyttää ja aika nukkua. Mukavampi ois leikkiä. Tossa 7kk aikaa se alkoi. Nukahtaa kyllä kun ei rupea kuskaamaan pois makkarista ja takasin.

Yhteistyössä