7kk katkonaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yöt..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yöt..

Vieras
Eli miulla on poika,joka ei nuku öitään..itkee herättyään usein,herää kahden-ko´lmen tunnin välein,nukahtaapi välil ilman tissiäkin uudemman kerran (kerran imetän ) mut onko muilla ollenkaan samaa..??? ei tuttia syö..

samaa oli tuossa iässä, eikä tuttia syönyt meilläkään. Periaatteessa hyvä nukkuja ollut mutta tuossa vaiheessa just oli muutamia öitä että lähes tunnin välein kitisi. Meni sitten ohi mutta meillä jäi uudelleen yösyötöt päälle kun laiskuuksissani tyynnyttelin uneen tissillä :).

Meilläkin on joo... viime yönä poika 7kk valvoi klo 24-01, jutteli silmät auki ja leikki rätillä. Olin ihan hiljaa ettei huomannut mun olevan hereillä, sillä olisi varmaan käynyt vaatimaan leikkikaveriksi...

Meillä on muutto edessä kolmioon, ja olen päättänyt että poika saa mennä omaan huoneeseen. Ei ole nyt viikkoon syönyt kun vasta noin viiden aikaan, on heräillyt muuten vaan. Tosin nyt on jo helpompaa mitä esim kuukausi sitten; silloin oli jatkuvaa huutoa yöt.

Eipähän tule sitten joka kitinään noustua, nyt se on paljon helpompaa nousta palvelemaan herraa kun kuunnella sitä väninää, pinnasänky on siinä meidän sängyssä kiinni, mut sit ku poika on omassa huoneessa kuulen varmaan vasta ""tosi hädän"". Toivottavasti. Saisi tämän ikäinen jo yönsä nukkua...

Tietty jos huomataan ettei oma huone toimi, otetaan meidän huoneeseen takas. Mutta mulla on nyt toiveet korkealla sen suhteen, että yöt pian rauhottuisi. Mä olen myös kova puhumaan unissani, huudankin joskus, eli ei siitä ihan pelkästään lasta voi syyttää että heräilee... :)

Yhteistyössä