mä oon kerran kitkuttanut 2 lapsen kanssa 8e viikon ja hienosti se onnistu,onneksi oli "perus" tarvikkeet kaapissa.. mm.jauhot,lihaliemikuutiot yms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:kahvi juodaan, mutta jää ostamatta, pitää tyytyä teehen kun on kaapissa.
mies ei voi sietää sipulia, niin se jää ostamatta.
kiitos ideoista, ostan jauhelihaa 2.5e, kuivahiivaa 2e, makkaraa 1e,vehnäjauho 1e, margariini 1e. Menee 7,50e.. Sitten pitää vaikka sunnuntaina käyä katteleen jos löytys jauhelihaa punasella lapulla.
minä ainkin tekisin ruokaa LASTEN ehdoila en miehen.olkoon syömättä jso hyvä , terveellinen sipuli ei kelpaa
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:kahvi juodaan, mutta jää ostamatta, pitää tyytyä teehen kun on kaapissa.
kiitos ideoista, ostan jauhelihaa 2.5e, kuivahiivaa 2e, makkaraa 1e,vehnäjauho 1e, margariini 1e. Menee 7,50e.. Sitten pitää vaikka sunnuntaina käyä katteleen jos löytys jauhelihaa punasella lapulla.
minä ainkin tekisin ruokaa LASTEN ehdoila en miehen.olkoon syömättä jso hyvä , terveellinen sipuli ei kelpaa
No mitä siitä sipulista sitten telkisin? uunisipuleita?Meillä kyllä lapselle kelpaa kyllä ihan nuo porkkanat ja omena.
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:kahvi juodaan, mutta jää ostamatta, pitää tyytyä teehen kun on kaapissa.
No mitä siitä sipulista sitten telkisin? uunisipuleita?Meillä kyllä lapselle kelpaa kyllä ihan nuo porkkanat ja omena.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:kahvi juodaan, mutta jää ostamatta, pitää tyytyä teehen kun on kaapissa.
mä teksisi sitli siitä ompusta ja porkkanosita raastetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Idis!:Olettek kokeilleet soijarouhetta? se on tooooosi riittoisaa ja voi käyttää jauhelihan asemasta.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Idis!:Olettek kokeilleet soijarouhetta? se on tooooosi riittoisaa ja voi käyttää jauhelihan asemasta.
siitä ei saa hyvää edes maustamalla :x