7-vuotiaalle pojalle lahja-apuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätsmaruu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pätsmaruu

Jäsen
29.01.2010
611
0
16
...kiitos :flower:. Mä yleensä oon ollu suht hyvä keksimään nuita lahjoja mutta nyt lyö tyhjää ja kovasti. Tuttavaperheen poijalla olis synttärit siis tiedossa...kaveri on musikaalinen ja liikunnallinen, ja syksyllä menee siis kouluun. Vaatteita en lähtis kuitenkaan hankkimaan, vaan jotain muuta... Mistä siis tuon ikäiset pojat ovat kiinnostuneita?

Meillä on samanikäiselle Star Wars-legot, pleikkari2 Lego Star Wars-peli, kunnollinen jalkapallo, skeittilauta, potkulauta, polkupyörään jotain pikkusysteemejä jotka kilisee ja kolisee renkaissa, jättiläis-saippuakuplamiekka IN-juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja blöö:
Meillä on samanikäiselle Star Wars-legot, pleikkari2 Lego Star Wars-peli, kunnollinen jalkapallo, skeittilauta, potkulauta, polkupyörään jotain pikkusysteemejä jotka kilisee ja kolisee renkaissa, jättiläis-saippuakuplamiekka IN-juttuja

No hei, sultahan tulikin sitten kivasti :), kiitos! Mä kolahdin tuohon skeittilautaan, oli heti jotenkin pojan oloinen, mutta ...mikä toi jättiläissaippuakluplamiekka oikein on??!! Ikinä kuullutkaan saati nähnyt :ashamed: ..ja mistä sitä tuommoisia löytää...?

Yhteistyössä