7 viikkoa häihin, laihdutuksesta kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Kastike seuraavasti: Ruskista vain jauho pannulla kaada kuuma vesi, ei tällöin yhtään rasvaa

Vinkki. Nestesuurustus...eli jauhot sekoitetaan kylmään veteen ja sitä kastikkeiden joukkooon...ei tartte mihinkään lisäillä tuhia rasvoa tai kermoja. Näin voi suurustaa kaikko broilerikstikkeista lähtien jne.

Koitappa vähähiilihydraattista ruokavalioa. Siis ite oon pudottanut kk viitisen kiloo, jättämällä sokerin, valkoiset jauhot pois sekä perunan,pastan pois myös. Käy hiilaritietoiset.net sivustolla sieltä saat lisä tietoa. puuroa ei myöskään suositella. Paljon vihanneksia .RUNSAASTI VETTÄ. vähärasvaiset lihat kalat kehiin myös. Suomi24 olen myös löytänyt hyviä vinkkejä tähän karppaamiseen sekä ihan karppaajat sivuilta. Olo on mitä mainioin!!Ja läski on lähtenyt. Liikuntaa harrastan myös ihan kiitettävästi ja kotona painoja nostellen ja jumppapallon avulla saa kiinteytystä aikaan... Tsemppiä sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koitappa vähähiilihydraattista ruokavalioa. Siis ite oon pudottanut kk viitisen kiloo, jättämällä sokerin, valkoiset jauhot pois sekä perunan,pastan pois myös. Käy hiilaritietoiset.net sivustolla sieltä saat lisä tietoa. puuroa ei myöskään suositella. Paljon vihanneksia .RUNSAASTI VETTÄ. vähärasvaiset lihat kalat kehiin myös. Suomi24 olen myös löytänyt hyviä vinkkejä tähän karppaamiseen sekä ihan karppaajat sivuilta. Olo on mitä mainioin!!Ja läski on lähtenyt. Liikuntaa harrastan myös ihan kiitettävästi ja kotona painoja nostellen ja jumppapallon avulla saa kiinteytystä aikaan... Tsemppiä sulle!!

Kiitos hyvistä vinkeistä! Käyn kurkkimassa tuolla sivuilla :)

siitä activia-jogurtista... siinä rasvattomassa versiossa on kuulemma enemmän kaloreita kuin rasvallisessa. Kurkatkaapa kun käytte kaupassa. En tiedä varmaksi kun en kyseistä tuotetta syö, mutta sisko syö ja se sanoi huomanneensa tuollaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos hyvistä vinkeistä! Käyn kurkkimassa tuolla sivuilla :)

Tähän vielä jatkaakseni jugurtti keskustelua.. Ostakaa maustamatonta jugurttia ja lisätkää ite marjoja tai esim. ananas murskaa eipä ole sokeria paljon mitään ja myös sopii vhh ruokavalioon. Nam nam...

Moi!
Minä olen laihduttanut nyt 2kk aikana liki -10kg :) Olen jättänyt kaikki herkut pois, aiemmin söin paljon sipsiä, limsaa, pitsaa, pullaa.... Kertaheitolla jätin kaikki! Teetä juon paljon, siitä jätin sokerin pois kokonaan, yllättävän äkkiä tottui siihen makuun :)
Aamulla teen noin tunnin lenkin ja sen jälkeen vasta aamiainen. Ennen lenkkiä juon lasin vettä. Lenkki on reipasta kävelyä, joskus sauvojen kanssa, joskus ilman. Aamiaiseksi syön ruisleivän, päälle sipaisu rasvaa ja juustosiivu tai kaksi. Juon n. ½ litraa vettä ja juon kupin teetä. Usein syön jonkin hedelmän vielä lisäksi tai porkkanan.
Töissä juon vettä tai kivennäisvettä, n. ½-1½l menee helposti. Lounaaksi salaattia tai juuri tuo jonkun mainitsema puuro :D
Päivällinen on perheen kanssa yhdessä, silloin syön sitä mitä mies on tehnyt, olipa se mitä tahansa :) Vaihtelevasti meillä on kanaa, kalaa, lihaa. Otan pienen annoksen ja juon rasvatonta maitoa ruoan kanssa. Vettä lipittelen sitten pitkin iltaa, niin että se 3l tulee täyteen.
Iltapalalla vielä teetä, joskus leipä tai jugurtti tai hedelmä.
Tällä tavalla on menty ja hyvin on paino tippunut! En koe olevani nälkäinen, jaksan paremmin kuin ennen! Verikoearvoni mitattiin työn puolesta juuri viime viikolla ja kaikki oli todella hyviä. Monivitamiinitabletin otan joka päivä myös.
Tsemppiä sulle, hyvin onnistuu tuossa ajassa laihdutus!

Vinkki:

Älkää jättäkö rasvoja minimiin,silloin ei laihdu.Elimistö tarvitee hyviä rasvoja (oliiviöljy,avokado,rasvainen kala yms yms...)

Jos tekee esim jauhelihakastiketta,siihen ei tarvitse mitään jauhoja suurustamiseen.

Vedestä ei ole laihdutuksen kannalta juuri mitään hyötyä,se on vain suuri myytti koko juttu,näin ainakin uuden tutkimuksen mukaan.

Puoli kiloa vähintään kasviksia yms päivässä kannattaa syödä ja jättää tosiaan ne hiilarit pienemmälle,mitä tulee jauhoista,riisistä,perunasta,leivistä...

Pähkinöitä,erilaisia siemeniä kohtuullisesti.

Pienet ruoka-annokset ja mieluummin ensin iso salaattilautanen ja sitten vasta pääruoka.

Liikunta lisää hieman aineenvaihduntaa,mutta liikunnasta ei ole juuri mitään hyötyä,jos ruokailutavat ei ole kunnossa.

Tsemppiä ap, ja muutkin kilojen kanssa kamppailevat :)

Yhteistyössä