Moi!
Minä olen laihduttanut nyt 2kk aikana liki -10kg

Olen jättänyt kaikki herkut pois, aiemmin söin paljon sipsiä, limsaa, pitsaa, pullaa.... Kertaheitolla jätin kaikki! Teetä juon paljon, siitä jätin sokerin pois kokonaan, yllättävän äkkiä tottui siihen makuun

Aamulla teen noin tunnin lenkin ja sen jälkeen vasta aamiainen. Ennen lenkkiä juon lasin vettä. Lenkki on reipasta kävelyä, joskus sauvojen kanssa, joskus ilman. Aamiaiseksi syön ruisleivän, päälle sipaisu rasvaa ja juustosiivu tai kaksi. Juon n. ½ litraa vettä ja juon kupin teetä. Usein syön jonkin hedelmän vielä lisäksi tai porkkanan.
Töissä juon vettä tai kivennäisvettä, n. ½-1½l menee helposti. Lounaaksi salaattia tai juuri tuo jonkun mainitsema puuro
Päivällinen on perheen kanssa yhdessä, silloin syön sitä mitä mies on tehnyt, olipa se mitä tahansa

Vaihtelevasti meillä on kanaa, kalaa, lihaa. Otan pienen annoksen ja juon rasvatonta maitoa ruoan kanssa. Vettä lipittelen sitten pitkin iltaa, niin että se 3l tulee täyteen.
Iltapalalla vielä teetä, joskus leipä tai jugurtti tai hedelmä.
Tällä tavalla on menty ja hyvin on paino tippunut! En koe olevani nälkäinen, jaksan paremmin kuin ennen! Verikoearvoni mitattiin työn puolesta juuri viime viikolla ja kaikki oli todella hyviä. Monivitamiinitabletin otan joka päivä myös.
Tsemppiä sulle, hyvin onnistuu tuossa ajassa laihdutus!