7 viikkoa häihin, laihdutuksesta kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaso

Vieras
Olen kaasona häissä, jotka on 7 viikon kuluttua. Olisi kiva, jos saisi painoa jonkin verran pudottettua... tiedän, vähän myöhässä herättiin taas, mutta ei auta, näillä korteilla nyt mennään!

Ehtisikö 7 viikossa saada jotain poiskin? Ja miten mahtaisi saada parhaimman tuloksen? Käyn töissä, jossa syön lounaan, yleensä mukana eväät. Mitä kannattaisi ottaa evääksi? Normaalisti mulla on mukana kaksi ruisleipää, levitettä ja juustoa päällä sekä Activia-jugurtti.

Minulla on mahdollisuus käydä sauvakävelyllä 5 kertaa viikossa. Kuntopyörä meillä on myös, montako kertaa viikossa sitä kannattaisi polkea ja miten kauan?

Callanetics video löytyy myös, tunnin versio, kannattaisiko sen mukaan jumpata miten usein?

Ihan tonnikeiju en ole, mutta voisikohan tuollainen 5kg pudotus olla realistista?

Voisiko joku antaa vaikka vinkkejä päivän ruokailusta? Olen tosi nirso syömään (muuta kuin herkkuja...:D), joten kaikki vinkit tarpeen! Limsat ja muut päätin nyt jättää kauppaan, eli elämänmuutos saa alkaa! Tarkoitus ei siis ole laihtua vain häitä varten :)

käytä allevoa tai naturdietin aterian korvikkeita korvaamaan osan päivittäisistä "annoksista". Mä otin painoa pois viime kesän häihini syömällä paljon salaatteja ja ruisleipää... ja toki tuo juominen on myös tärkeää varsinkin jos alkaa nämä lämpimät säät.

Olisiko vielä lisää vinkkejä? Jotenkin en haluaisi nyt mitään kuurijuttuja, kun toivoisin niiden kilojen sitten pysyvänkin poissa...:D Mutta tietysti olisi mukavaa, jos saisi nyt nopeasti esim. 5kg pois :)

No kevyesi! nälkää näkemättä.
Liikuntaa sillälailla kohtuullisen paljon, paljon vettä, rasvat ja vaalea jauho pois. Paljon kasviksia, rasvatonta lihaa ja kalaa.
Nyt 56 viikkoa, -9 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Sain itse 3 vkossa 3kg.Joten kyllä sinäkin pystyt 5kg

Kerrotko miten :)?

Aloita heti maanantaina.Vaihda rasva , leikkeleet ,juusto kevyempään.Juo vettä paljon.
Jätä pois makeat limsat sipsit ym.Lopeta joka hetkinen napostelu.Syö kasviksia,vihanneksia,Muista liikunta.Jos sulla nikki niin voin yv kautta auttaa lisää ja kertoa oman ohjelmani ja ruoat päivän aikana

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
toi activia-jugurttia on kait aika sokerista.... monta kertaa Olet mitä syöt-ohjelmassa tämä todettu, omia kokemuksia ei ole..
nyt on tullut myös kevyt-versio..

Joo, huomasin mainoksesta tuon kevytversion! En tiedä onko vain kuvitelmaa, mutta mun mielestä se on auttanut mulla tuon vatsan kanssa :) Mulla on istumatyö ja puhun paljon, joten napsin useamman pastillin päivässä (sokerittomia ;)), olen huomannut, että ne kerää mulla ilmaa vatsaan :( nyt kun äippäloman jälkeen olen taas töissä, niin olen alkanut syödä sitä Activia-jugurttia ja masu on ihan normaali koko päivän!

Täytyy ostaa niitä kevyt versioita, koska siitä en ihan ekana haluaisi luopua... Tosin kuulin työkaverilta just tosta "olet mitä syöt"-ohjelmasta, että siinä olisi kerrottu Activia jugurtissa olevan 5:n sokeripalan verran sokeria :/

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Liikuntaa sillälailla kohtuullisen paljon, paljon vettä, rasvat ja vaalea jauho pois. Paljon kasviksia, rasvatonta lihaa ja kalaa.
ei siis mikään hirveä vauhti?itse pudotin 1 v 7 kk about -29 kg..

Täällä yksi nikki sai 2kk 9 kg pois

Mulla lähtenyt 4 viikossa 4kg. Syön joka päivä aamupalan lounaan, päivällisen ja iltapalan MUTTA toinen lämpimistä ruoista on vain puuro. Erittäin kevy ja täyttävä...Ja tietenkin karkit ja muut mässyt pois!

Melko vähän on paino pudonnut... Rasvaa ei muuten saa kokonaan jättää pois!!

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Mulla lähtenyt 4 viikossa 4kg. Syön joka päivä aamupalan lounaan, päivällisen ja iltapalan MUTTA toinen lämpimistä ruoista on vain puuro. Erittäin kevy ja täyttävä...Ja tietenkin karkit ja muut mässyt pois!

Mulla myös puuro,se kaurapuuro ja marjoja pinnalla

Juur näin...Ei tartte ostaa kalliita laihdutusjauheita tms. Kaurapuuro on muuten yllättävän hyvää myös kanelin ja sokerin kanssa. Painareissakin saa muistaakseni itta 1tl sokeria päivässä "ilmaiseksi" joten se ei kaada laihista mihinkään suuntaan...

Melko vähän on paino pudonnut... Rasvaa ei muuten saa kokonaan jättää pois!!

Hei siis haloo, painovirhepaholainen,
6 viikkoa, -9 kiloa!!
Kaikki näkymätön rasva pois. siis kastikkeissa, marinadit, rasvainen liha ja kala.
Leivälle ohuelti kevytlevitettä jne.
Mene painonvartijoihin jos olet ylipainoinen, mutta jos tarve on vain muutama kilo normaalipainosta, liiku, syö vihanneksia ja juo vettä.

Juur näin...Ei tartte ostaa kalliita laihdutusjauheita tms. Kaurapuuro on muuten yllättävän hyvää myös kanelin ja sokerin kanssa. Painareissakin saa muistaakseni itta 1tl sokeria päivässä "ilmaiseksi" joten se ei kaada laihista mihinkään suuntaan...

Suosittelen ihan totta ostamaan makeutusainetta nimi candarel.Jätä sokeri pois ja mausta tällä.Letut ja pannukakut maustan tällä samoin kiisseli ja keitot.Rasvaton maitorahka ja marjat ja hieman tätä makeutusainetta niin namia

Yhteistyössä