F
forfor
Vieras
helpointa laittaa ongelmat ja kokeillut keinot ihan ranskalaisilla viivoilla ettei tästä tule kirjaa...ja vertaistukea seka mahd neuvoja olen siis vailla 
-ikää siis 6vkoa (pulloruokinalla)
-nukkuu öisin 10-12 tuntia, herää syömään n 4 krt ja nukahtaa pääsääntöisesti uudelleen (lukuun ottamatta nukahtamisähinöitä)
-ei nuku päivisin kuin heijatessa turvakaukalossa
-sänkyyn jos nostaa herää heti
-tutin jos laittaa suuhun nukahtaa minuutiksi tai kahdeksi....
-tätä jatkuu 5 min kunnes itku muuttuu ja hän on nälkäinen
-syö usein päivässä 40-50ml
-kokeiltu on syöttövälin pitkittämistä yhtenä päivänä jolloin sattumoisin nukkui 2 tuntia putkeen ja tuolloin söi 100ml.
-öisin syö 50-80ml
-cuplatonit käytössä
-pulauttelee ajoittain paljonkin
-ulos ei voi nukuttaa kun naapurin koirat haukkuu isosti vaikka muuten hyvät apajat olisi pitää 2 kerroksisen talon partsilla johon ikkuna lasten leikkihuoneeseen jossa viihtyisi toisen vaippaikäisen kanssa.
-minulla on siis 4 lasta tämän vauvan lisäksi joten kotitöitä riittää.
mitähän vielä niitä olikaan...hmm... nyt pitää ottaa vauva kaukalosta syliin kun varvas puutuu keinuttelusta....mut kiitti etukäteen vastauksista jos en ehdi vastailemaan mitään...
-ikää siis 6vkoa (pulloruokinalla)
-nukkuu öisin 10-12 tuntia, herää syömään n 4 krt ja nukahtaa pääsääntöisesti uudelleen (lukuun ottamatta nukahtamisähinöitä)
-ei nuku päivisin kuin heijatessa turvakaukalossa
-sänkyyn jos nostaa herää heti
-tutin jos laittaa suuhun nukahtaa minuutiksi tai kahdeksi....
-tätä jatkuu 5 min kunnes itku muuttuu ja hän on nälkäinen
-syö usein päivässä 40-50ml
-kokeiltu on syöttövälin pitkittämistä yhtenä päivänä jolloin sattumoisin nukkui 2 tuntia putkeen ja tuolloin söi 100ml.
-öisin syö 50-80ml
-cuplatonit käytössä
-pulauttelee ajoittain paljonkin
-ulos ei voi nukuttaa kun naapurin koirat haukkuu isosti vaikka muuten hyvät apajat olisi pitää 2 kerroksisen talon partsilla johon ikkuna lasten leikkihuoneeseen jossa viihtyisi toisen vaippaikäisen kanssa.
-minulla on siis 4 lasta tämän vauvan lisäksi joten kotitöitä riittää.
mitähän vielä niitä olikaan...hmm... nyt pitää ottaa vauva kaukalosta syliin kun varvas puutuu keinuttelusta....mut kiitti etukäteen vastauksista jos en ehdi vastailemaan mitään...