6v ei halua yökylään, tulee liian kova koti-ikävä, normaalia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja llplp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

llplp

Vieras
Yökylässä ollut mummulla harvakseltaan, ehkä 4-5 kertaa vuodessa. Mummua nähdään kuitenkin suht usein ja mummusta kovasti tykkää. Päiväkylässä ei ongelmia ole. Kova ikävä iskee ennen nukkumaanmenoa ja itku tulee ja unentulo viivästyy.

ikävä minusta vaan kasvanut nyt ajan saatossa. Mikä neuvoksi? En nyt ajatellut laittaa yökylään jos ei ihan pakko ole. Meneeköhön tuo koskaan ohitse!?!?

[QUOTE="Ai mää vai";29358197]He-hee, meillä vielä 12v poika on kipittänyt yökylästä kotiin. Kaipa tuo joskus menee ohitse :))[/QUOTE]

kavereiden luota? Onko kuitennin mummolassa tms mielellään yökylässä? Onko aina ollut sellainen ettei jää mielellään yökylään?

Minä ainakin ikävoi lapsena ja jopa nuorena tosi paljon! Muistan kun äitini ilmeisesti oli jotenkin huolissaan asiasta ja teki vain hallaa laittamalla mua kaikenmaailman leireille sun muille - kai jotta "oppisin" olemaan ikävöimättä. Jäi vain pahat muistot niistä itketyistä illoista :/. Ja ikävoin siis mummolassakin tosi paljon ja ikäväksi asian teki se, että jossain vaiheessa mummoni kai jotenkin "sekosi" ja alkoi ilkeilemään siitä ikävoimisestä, oli todella inhottavaa ja muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän.
Ja siis ihan normaali ihminen minusta on tullut ikävöinnistä huolimatta :D.

Ehkä jotkut on luonnostaan tuollaisia. Itse ikävöin myös kotiin, jos ole muualla yötä :ashamed: jouduin kerran olemaan hotellissa yön ilman perhettä ja itkien siellä yksin :laugh: toinen lapsistani tykkää olla yökylässä ja toinen mutristaa suuta jos edes ehdottaa että menisitkö mummolle yöksi..

Mä olen erittäin sosiaalinen ollut pienestä aina. Kuitenkin 4-10 vuotiaana ollessani yökylässä missä tahansa (kaverilla, sukulaisella), mulle tuli niin kova koti-ikävä, että oksensin. Joka kerta. Se meni sitten vaan aikanaan ohi, ja teininä ei paljon koti-ikävää näkynyt, jos vaikka oli poikakaverin luona yötä :D

[QUOTE="aloittaja";29358334]Kiitos teille kommenteista! Tuntuu että meidän lähipiirissä ollaan ainuita, 5-6- vuotiaat ovat kavereidensa luona yökylässä vähän väliä jne.[/QUOTE]

Itse muistan että ollessani kolmannella luokalla luotani lähti yksi samalla luokalla ollut yökyläilijä kotiin iltamyöhällä, kun tuli koti-ikävä. Ihan normaali lapsi oli muuten, ja sittemmin hyvinkin paljon yökyläillyt ja matkustellut. ;)

Mulla nuorin (6v) sellainen että jos ei vanhempia sisaruksia olisi jotka menevät samaan paikkaan yökylään niin tämäkään ei menisi. Sisarusten kanssa voi mennä jopa viikoksi vaikkei yksin menisi yhdeksi yöksikään.

Yhteistyössä