6kk uniongelmat

Minulla on 6kk tyttövauva ja hän on syntymästään asti ollut huono nukkumaan. Nyt kaipaisin kokemuksia ja vinkkejä millä saisimme yöt sujumaan paremmin?! Eli päivisin hän nukkuu max 30-40 min. ja noin 2-3h välein. Vaunut tai kantoliina ei auta nukkumaan sen pidempään. Öisin herätään n. 2h välein, välillä useamminkin ja välit hän saattaa nukkua tosi levottomasti (joutuu laittaan tuttia, kääntään kylkeä yms.) Hänen syntymästään asti meillä on ollut säännölliset iltarutiinit ja nyt on myös kiinteitä aloitettu reippaasti ja iltaisin saa viimeiseksi velliä, mutta ei auta. Olen myös kokeillut yleisimpiä vinkkejä mitä esim. täältä palstalta olen lukenut. Mutta jos jollakulla on vielä vinkkejä tai omia kokemuksi huonosti nukkuvasta vauvasta/ millon oppinut paremmin nukkumaan, auttakaa!!
 
Mulla myös huonouninen tyttö, nyt kohta 8kk. Toi puolen vuoden ikä oli melkeenpä pahinta aikaa. Nyt nukkuu kohtuu hyvin, jos ei oo mahavaivaa tai hampaita tulossa. Tähän päästiin vaan unikouluttamalla ja lopettamalla yösyöminen. Googleta unikoulu tai tassuhoito, löytyy varmasti hyviä vinkkejä.
 

Yhteistyössä