T
Tere69
Vieras
Kommentoikaapa tätä: meidän 6 kk:n ikäinen poika on ruvennut hylkimään tissiä. 3 kk:n iässä oli n. kuukauden lakko, jolloin kelpasi vain unilta herätessä. Talttui kun älysin ottaa takaisin viereen nukkumaan omasta sängystä. On nukkunut vieressä siitä asti. Nyt heinäkuun alusta on alkanut taas lakkoilla. Juomakerrat vähentyneet ja parhaiten juo semiväsyneenä, mut pitää olla tarkkana, ettei mene yli. Sit taas huudetaan naama punaisena ja vain pullo kelpaa, siitä tosin rintamaito tai tutteli, samantekevää. Välillä juo tosi kiltisti tissiä, mut välillä ei millään. Kiinteitä on harjoiteltu n. 1 kk. Aamulla syö vähän puuroa ja hedelmäsosetta, päivällä jotain (omatekemät kasvissoseet eivät maistu) ja iltapuuron kanssa taas hedelmäsosetta. Kylvetetään noin kasilta ja sit puuro ja nukkumaan noin ysiltä. Aluksi hyörii, ei suostu tissille, mutta sitten kun oon laulanut ja pitänyt tuttia vähän aikaa, suostuu syömään ja nukahtaa joko tissille tai sänkyyn juonnin jälkeen. Tutin hän vaatii, muttei osaa sitä edelleenkään kunnolla imeä, vaan mun täytyy pitää sitä suussa - todella rasittavaa!!! Nyt on sitten tullut viime öinä semmoinen rasite, että heräilee puolilta öin ja siitä eteenpäin muutaman tunnin on tosi levoton. Jos tutti putoaa, niin parku alkaa, joten minä sitten pitelen sitä hänen kääntyillessään kylki-selkä-kylki-selkä lähes taukoamatta. Jossain vaiheessa kelpaa tissi ja sit yleensä nukkuu jonkin aikaa paremmin. Sit aamuyöstä taas sama juttu. Menee siis nukkumaan ysiltä ja herää yleensä seiskan molemmin puolin. Tässä oli jo jakso, jolloin heräsi kasilta ja ehkä myöhemminkin, mutta nyt se on jo historiaa. Mä alan olla tosi väsynyt, mutta toisaalta en millään haluaisi lopettaa imettämistä. Tuli varmaan siitä 3 kk:n lakosta semmoinen ahdistus...Jos joku jaksoi lukea tämän koko jutun, niin kiitos siitä! Olisko ehdotuksia? Siis siirtyäkö kokonaan pullolle suosiolla, miten kasvissoseita sais menemään, miten yölevottomuus pienemmäksi?? Ens yönä ajateltiin kokeilla omaa sänkyä.