66kg LAIHDUTUS

Heipsan ja onnea aivan upeasta saavutuksesta!!!!
Minä kanssatässä pyhien jälkeen aloittelen tätä ruokaremonttiani.Tuollanen 15 kg olisi tavoitteena karistaa.
Olen jo kertaalleen onnistunutkin Painonvartijoissa,ja nyt hommasin sen PV-rompun itselleni.Aikaa kun ei tahdo riittää ryhmissäkäymiseen.
Niin siis minulla on kaksi lasta.ja ennen tuonkuopuksen odotusta laihdutin rapiat 20 kg.Sitten hiipimällä tuli se 15 takaisin,ja niistä nyt eroon pyristelen.

Asiana oli se,että minä kanssa pidän kerran viikossa oikein kunnon mässypäivän!Ekalla laihdutuskerrallakin se konsti oli toimiva,ja tällasena kulinaristina se on "pakkorako" ;)
Ja silloinen PV-ryhmänvetäjänikin liputti herkkupäivän nimeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 08:44 julle ankanpää kirjoitti:
NYT OLEN LAIHDUTTANUT TERVEELLISELLÄ RUOKAVALIOLLA JA LIIKUNNALLA 38KG.KERRAN VIIKOSSA PIDÄN MÄSSÄILYPÄIVÄN.OLEN ILOINEN KUN OLEN JO VÄHÄN YLI PUOLESSAVÄLISSÄ JEE!!KAIKILLE TSEMPPIÄ URAKKAANNE
Todella hieno savutus. Onnea jatkolle! =)

Voi ONNEKSI OLKOON! Täällä yksi onneton jonka pitäisi kanssa laihduttaa ainakin 40 kg... En vaan saa mitenkään laihdutusta alkuun ja vaikka saisinkin niin masentaa kun ei meinaa millään läskit lähteä, niin hitaasti tippuu että motivaatio katoaa! Kerrotko vielä millä konstilla olet noin hienoon tulokseen päässyt ja noin nopeasti vielä. Tai siis annatko esimerkin päivän ruokailuistasi, kiitos!

n20
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 08:44 julle ankanpää kirjoitti:
NYT OLEN LAIHDUTTANUT TERVEELLISELLÄ RUOKAVALIOLLA JA LIIKUNNALLA 38KG.KERRAN VIIKOSSA PIDÄN MÄSSÄILYPÄIVÄN.OLEN ILOINEN KUN OLEN JO VÄHÄN YLI PUOLESSAVÄLISSÄ JEE!!KAIKILLE TSEMPPIÄ URAKKAANNE
WAU!!! Ja onnee tosi paljon. Mul olis tavotteena laihduttaa semmonen 15 kg, oon vaan tämmönen malttamaton tyyppi et pitäis tapahtua ja heti. Joulun jälkeen on noin 2,5 kg lähteny, et kyl se vähä motivoi. Turhat makeet pois oon jättäny ja samoin ostanu rasvattomia tuotteita.

aamiainen:kaurapuurolautasellinen,kupillinen kahvia ilman sokeria,maitoa,hedelmä..paljon vettä.lounas noudatan lautasmallia.neljännes pastaa tai perunaa,neljännes kalaa,lihaa tms.jos otan esim kalapuikkoja,otan 3.en ota lisää.loput kasviksia.itse en paljoa niistä välitä mutta porkkanaraaste menee.1 siivu ruisleipää,sipaisu rasvaa,salaattia,kinkkuleikettä tai kalkkunaleikettä,kurkkua,tomaattia.lasi maitoa.rasvatonta.pitkin päivää kannattaa juoda vettä.välipala vaihdellen hedelmää,pari siivua ruiosleipää,höysteet samat kuin aiemmin.ylkeensä en jaksa enää toista syödä,sen lisäksi kahvia.ilman sokeria ja maitoa laitan.päivällisellä syön jotain keittoa tai aamuista ruokaa.keittoruuan kanssa kaksi ruisleipäsiivua,muuten yksi. iltapalaksi syön vielä kaurapuuroa,rasvatonta maitoa,hedelmää.ruokia ei saa jättää väliin!!kaikki jotka haluavat minusta tosi ystävän voivat meilata mulle.annan kannustusta ja vinkkejä.minusta saat luotettavan ystävän.susanna.viinikainen@saunalahti.fi

Yhteistyössä