600mg buranan max.annostus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mikähän on tuon burana 600mg se suurin annostus/päivä?
kun olen kuullut et jokaisella lääkkeella on jokin maximi teho tms. että jos ottaa liikaa niin se ei auta
kun mulle määrättiin niitä 3 päivässä ja se ei riitä alkuunkaan.

viikkos itten oli tapahtu se mun pieni onnettomuus,käsi on liikuteltaessa ok mutta jos koskee niin polttaa :o siis ihan kun joku hiilihangolla painais tuohon käteen,ja jos kättä jännittää niin kipu on jo infernaalinen.

Olin tuolla kaapista jotan könyymässä kun poika päätti jättää mut sinne väliin :laugh:
ei muuten mutta oven reuna osui tietty tuohon käteen ja multa lähti jalat alta ja meinasin pyörtyä :( ja kun se kipu ei ole mikään lyhyt kestonen,saattaa hiipua 5minuutissa pois mutta jättää säryn

mietin vaan että pitäskö huomenissa mennä päivystykseen ja pyytää paremmat lääkkeet ja kysyä että mistä tuo polttava kipu tulee.
murtumaa ei ole mutta kyynärpään uloin luu aristaa,ja tuossa kyynärpään alapuolella,siis ranteeseenpäin on ensin kohouma ja sitten kuoppa näkyvät kun katsoo sivusta. ja tää kohouman sekä kuopan kohta on tää polttelukohta.

en jaksasi lähteä tonne päivystykseen kun on perjantai. :'(

Ootko lukenut sen ohjelappusen mikä paketissa on? Mies muisteli, että 3600 mg on ehdoton maksimiannos, tarkista silti jostain. Voithan soittaa tk:n tai lähimpään sairaalaan ja varmistaa asian. Voit myös kysyä, että voitko ottaa välillä jotain muuta lääkettä, jos siis kotona on. Eri vaikuttavalla aineella olevia lääkkeitä voi yleensä ottaa enemmän.

tuli muuten mieleen ettei tuo kipulääke vie pois muuta kun sen säryn..noihin kipukohtiin ei oikeen auta mikään.
varmaan jokin jänne tai hermopääperänen ongelma kädessä kun pystyn nostamaan ja liikuttamaan kunnolla mutta kosketus sattuu.ja tuo kuoppa on ilmestyny sen ovenkarmia päin heittämisen jälkeen :kieh:
perkeleen känniset idiootit +vetää kaikkia turpaan-hymiö+ :laugh:

Jos ei kipu helpota niin suosittelen että käyt pyytämässä jotain vahvempaa särkylääkettä. Mulla on noiden buranoiden lisäksi panacod nimistä lääkettä ja se ainakin vie kivut jos ei burana auta. Mutta se panacod on tosi väsyttävä, niin sen takia mäkin otan sitä vaan jos on ihan pakko ja silleen et en ole yksin lapsen kanssa.

Jos pystyt nostamaan ja liikuttelemaan normisti niin sitten tuskin hermoperäinen, se oireilee monesti juuri noin mutta painamalla kipukohtaa ei satu yhtään. Päivystykseen tuskin kannattaa mennä jos tiedät ettei murtumaa, ei kuitenkaan ihan akuutti vaiva. Soita heti maanantaina omalle asemalle niin uskon että saat ajan, pitäähän se tutkia kumminkin. 4 buranaa varmaan sellainen maksimimäärä.

jep,eli yksi burana vielä täksipäiväksi :laugh:
voi elämä miten hirveetä tästäki nyt tuli.
meidän oli tarkotus viettää kaverin synttäreitä seksimessuilla niin yks känninen sai kuningasidean että antaa edessä kävelevälle vauhtia.ja tää edessäkävellyt tömäsi muhun ja liiskasi sitten metalliseen ovenkarmiin |O kerpele.
arvatkaa vaan auttoko kukaan ulkopuolinen.kaikki vaan tuijotti ja jotkut naureskeli :ashamed:

ja se järkestyksen valvojaki totes vaan että "miesten leikkikentällä sattuu ja tapahtuu",joka mun mielestä kerto sen ihmisen ajatusmaailmasta ERITTÄIN paljon

Yhteistyössä