60-vuotispäivillä

  • Viestiketjun aloittaja Nuori emäntä
  • Ensimmäinen viesti
Nuori emäntä
Vietimme isäni 60-vuotispäiviä kotonamme. Olin tuolloin kolmekymppinen. Juhlissa oli myös serkkuni, joka on minua noin kymmenen vuotta vanhempi, sekä hänen miehensä. He olivat seurustelleet nuoresta ja olin tuntenut miehen lapsesta alkaen. Tykkäsin Jukasta, hän oli aina ollut hauska ja ystävällinen. Minulla oli myös mies, olimme naimisissa ja suunnittelimme perhettä. Juhlapäivä oli kaunis ja kesäinen, minulla oli ohut kesämekko ja Jukalla vaalea kesäpuku. Juhlaväki pyöri talossa ja maatalon pihapiirissä. Jossain vaiheessa tuli puhetta, että tien toisella puolella olevassa tallissamme on isän vanha harrasteauto. Jukka kiinnostui siitä ja lupasin lähteä näyttämään autoa hänelle. Menimme talliin, jossa oli pimeää. En muistanut valokatkaisijan paikkaa ja haparoimme seiniä pimeässä hallissa. Kätemme osuivat yhteen kun etsimme katkaisijaa. Jukka piti kädestäni kiinni ja hieroimme käsiämme yhteen. Tunsin kuinka veri lähti kiertämään ja kiihotuin nopeasti. Jukka meni taakseni, päästi kädestäni irti. Olin selkä häntä vasten ja tunsin kuinka hän tuli kiinni minuun ja laittoi kätensä lanteilleni. Nostin käteni seinää vasten ja työnsin ohuen mekon verhoamaa peppuani taakse päin. Jukka siirsi kätensä ensin vatsalleni ja sitten ylös rinnoilleni. Hän puristeli rintojani ja tunsin hänen pullotavan etumuksensa pepullani. Olin täysin kiimassa, enkä estellyt, kun Jukka nosti hameeni helmaa ja ujutti kätensä pikkuhousujeni alle. Hän hieroi klitoristani ihanasti. Käännyin Jukkaan päin ja suutelin häntä himokkaasti. Jukka meni eteeni kyykkyyn ja laski pikkuhousuni alas. Hän jatkoi klitoriksen hieromista ja työnteli toisen käden sormia sisääni. Nojasin pölyiseen tallin seinään ja nautin käsittelystä. Pilluni litisi läpimärkänä. Annoin Jukan tehdä työtään ja tunsin kuinka hyvä olo levisi itseeni ja annoin orgasmin tulla. Huokailin vielä seinää vasten, kun Jukka avasi vyönsä ja laski housunsa alas. Kalu seisoi ihanasti kohti kattoa. Jukka painoi minua olkapäistä alaspäin ja olin kyykyssä seinää vasten. Kalu oli suoraan edessäni. Minä vain avasin suuni, ja Jukka työnteli kaluaan huulieni väliin. Tahti oli kova ja yritin hieman antaa imua. Sanoin Jukalle, että jos haluat panna, niin pane heti, meidän täytyy lähteä täältä pian. Käännyin autoa vasten ja pyllistin Jukalle. Hän noste hameeni ylös ja työntyi sisääni. Tahti oli raju, minä olin jo nautintoni saanut ja nyt annoin Jukan puskea. Hän piteli lantiostani kiinni ja pani antaumuksella. Pian tahti hidastui ja työnnöt pidentyivät, aivan huulilta pohjaan saakka. Sitten Jukka jätti kalunsa ihan pohjaan ja laukesi sinne. Tajusimme, että meidän täytyy poistua hallista nopeasti. Poimin pikkuhousuni lattialta ja sujautin ne jalkaani. Tässä vaiheessa löysin valokatkaisijankin ja sytytin valot. Jukka nosteli housujaan, asetteli kauluspaidan helmaa housuihin ja veti vyön kiinni. Lähdimme kävelemään pois päin, kun Jukka vielä pysäytti minut ja pyyhki pölyjä selästäni. Kohentelin hieman hiuksiani ja lähdimme kävelemään takaisin juhlataloa kohti.
 

Yhteistyössä