60-lukulaiset

  • Viestiketjun aloittaja anne-63
  • Ensimmäinen viesti
anne-63
Löytyykö vähän varttuneempaa meilailuystävää? Itse on 40-vuotias kolmen lapsen äiti. Jos olet kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia lapsista ja perheestä, mutta myös kaikesta muusta kiinnostavasta, meilaile osoitteeseen anne-63@suomi24.fi.
 
anne-63
Hei mirri ja Taija! Kiva kun meitä vähän iäkkäämpiäkin äitejä täältä löytyy. Lapsia minulla on kolme, kohta 13 v. tytär ja 10 v. kaksospojat. Laittakaa meiliä osoitteeseen anne-63@suomi24.fi niin jatketaan juttua.
 
ninniliini
:) Hei! Mulle voi kans meilata tänne Itä-Suomeen. Olen 43 vuotias 8vuotiaan tyttären äiti. Minulla on myös aikuinen tytär, hän asuu jo omaa talouttaan. :) Olisi mukavaa saada meilejä saman ikäluokan äideiltä. :) ninniliisa@hotmail.com
 
Chrisandra
Täällä kans yks -68 syntynyt kahden lapsen äiti. Esikoinen 12 v (ex-miehen) ja kuopus 1v 7kk. Asumme Turun lähistöllä.

Meiliä voi laittaa os mia@mian-naperopuoti.com tai mesellä voi huhuilla os mm68@luukku.com
 
Heissan,minä vm-65 ja lapset ns,kahdessa sarjassa tyttö 20v,poika 19v,poika 8v ja poika 7kk...vielä yhdelle tytölle olis tilaa :D Mieskin löytyy samaa mallia-65.Asutaan Halikossa(Vaskiolla).Myös minä odotan innolla uusia ystäviä osoitteessa latsari@ebaana.net =) =) =)
 

Yhteistyössä