ja mä oon kotona lasten kanssa, ei oo yhtään raketti ,eikä voi mennä mihinkään kun ei oo vaunu eikä auto , mut onneksi ollaan terveitä, .
:heart: HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TEILLE :heart:
Ei mene uuden vuoden puolelle sielläkään vielä kuuden tunnin päästä. Ei missään maapallolla.Alkuperäinen kirjoittaja Aussi:Ilmeisesti asut jossain australiassa tai vielä edempänä?
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:ja mä oon kotona lasten kanssa, ei oo yhtään raketti ,eikä voi mennä mihinkään kun ei oo vaunu eikä auto , mut onneksi ollaan terveitä, .
No ois ehkä ollu nolompaa kun olisit pentujen kanssa järjestäny ilotulituksen pihamaalla ja huudellu naapureille hyvää uutta vuottaAlkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:voi miten nolo . sori mä luulin et tässä kuussa on vaan 30 päivä :headwall:
Jamaikalla uusi vuosi tulee vielä myöhemmin kuin täällä suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:Nicistä päättelin, et asut Jamaikalla
Mut et taidakaan..
Ja muuttaa pian TurkuunAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Taitaa ap olla porvoon tyttöjä
Taitaapi olla viesteistä päätellen.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Oletko Jamaica-girl Savanna, kuulostat niin kovin samanlaiselta? Tuli vain mieleen, että olisiko nikki vaihtunut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:siis oikeasti mä luulin et tänään tulee uus vuosi , sit ihmetelin kun mies sanoi että kauppat on auki ja yks kaveri sano että hänellä on töitä,
Alkuperäinen kirjoittaja HIH:Ja mitään en oo ottanut
He kyllä keskenään yv viestejä viime yönä lähetteli!Alkuperäinen kirjoittaja joo:Taitaapi olla viesteistä päätellen.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Oletko Jamaica-girl Savanna, kuulostat niin kovin samanlaiselta? Tuli vain mieleen, että olisiko nikki vaihtunut. =)