6+4, ei sikiökakua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanilja76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vanilja76

Jäsen
07.06.2006
43
0
6
Hei,
onkohan toivo jo menetetty? Tänään alkuraskauden ultrassa (6+4) näkyi sikiöpussi 32mm, mutta ei sikiökaikua.
Onko kellään käynyt niin, että sikiö olisikin sieltä tullut esiin myöhemmin....?
Tuulimunaa tässä tietysti epäillään? Ensi vkolla uusi ultra. Tuskaa sinne asti. Johan tässä ehti kolmisen viikkoa iloita kauan toivotusta pikkukakkosesta.

täälä valitettavasti kävi niin että 6+5 viikolla piti olla raskaana niin sikiökaikua ei saatu. Ulta-aika olisi ollut seuraavan viikon keskiviikkona kun rv 7+3 alkoi rusehtava vuoto ja menin päivystykseen. Sielä todettiin tuulimuna ja olisivat antaneet viikon päähän taas seuranta ultran. Keskustelun jälkeen antoivat lääkeet mukaan tyhjennykseen jotta ei tarvinnut uutta ultraa tehdä. Näin tahdoin. Mutta tämä vain oma kokemus. Olen monesti kuullut että se sikiökaiku onkin näkynyt seuraavalla kerralla. :) Tulehan kertomaan mitä tuleman piti vai joko on selvillä?

Mulla keskenmenon yhteydessä todettiin kohtu tyhjäksi ultrassa. Mutta seuraavana päivänä tuli ulos selvä sikiö. eli ei ollut tyhjä. Mulle todettiin, että edes elävä ei välttämättä olisi näkynyt, koska noin aikaisessa vaiheessa ei sydän kai vielä lyö normaalistikaan.

Itse, jos saan onnistuneen raskauden, menen ehkä varhaisultraan joskus viikolla 7+ juuri tämän vuoksi. Silloin pitäisi kai näkyä sydämenlyönnit.

Mä kävin eilen viikoilla 7+3 varhaisultrassa, mutta kohdusta löytyikin vain sentin kokoinen ruskuaispussi joka vastasi viikkoja 4+5... ja ruskuaispussin sisällä jotain "hippuja" kuten lääkäri tekstiinsä kirjoitti. Nyt kauhea epävarmuus. Raskaustesti oli positiivinen 30.11. jolloin näiden viikkojen mukaan ei olis vielä pitäny olla edes ovista... taitaa olla niin et pikkunen ei vaan jaksanu kasvaa... :'(

Mulla ekat ja toistasex viimeset menkat 13.11.09 kun imetys loppui, lapsi n. 6kk.
Testi negat. 21.12, mut kun tein 24.1.10 posit.
Tänään kävin ultrassa ja sanovat että kesken on menny kun ei sydän sykkiny. Koko vastas muka n. 6vkoa.
Mut mua epäilyttää, koska raskaus saattaa olla viel niin alus ettei viel tarviiskaan sykkii.
En arvaa tyhjennyspillereitä ottaa. Edellisen keskenmenon yhteydessä sikiö tuli spont. pois ultran jälkeen illalla. (ed. tapauksessa ei raskaudenkesto epäselvä). Eikä ees uusinta/seuranta ultraa määrätty.

Yhteistyössä