6-12 viikkoisten vauvojen rokoteohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan mukana??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan mukana??

Vieras
Eli kyseessä on rokote (nenäsuihke) RS-virusta ( hengitystietulehdusten aiheuttaja) vastaan ja toinen on yhdistelmärokote ( tässä verrataan kahta uutta rokotemuotoa jo markkinoilla olevaan Infanrix hexa rokotteeseen. Infanrix hexa vastaa neuvoloissa annettavaa yhdistelmärokotetta siltä osin,että se ehkäisee kurkkumätää, jäykkäkourisusta ja hinkuyskää, Hib-bakteeritauteja ja poliota. Infanrix hexa sisältää myös hepatiitti B-rokotteen.

Mietin vaan että mahtaneeko tällaiseen uskaltautua mukaan????

Kun mun kuopus oli vauva, tuli kutsuja kaiken maailman rokotetutkimuksiin. Yhteenkään ei osallistuttu, kun ei haluttu, että meidän lapsi on mikään koekaniini. Meitä jopa painostettiin osallistumaan, mutta ei se saanut meidän mielipidettä muuttumaan.

kertoisitko vielä perustelut että miksi sinä et antaisi

Kirjoitin hivenen väärin, en antaisi siis vanhemmallekaan lapselle mitään kokeiluvaiheessa/testausvaiheessa olevaa rokotetta. Niistä ei koskaan tiedä, mitä niistä tulee (tosin eihän voi tietää jo markkinoilla olevistakaan, miten elimistö reagoi).. Tuota rs virusta vastaan olevaa rokotetta en antaisi muutenkaan, koska se ei kuitenkaan kuulu ns yleisvaarallisiin tauteihin (joita vastaan lapsemme rokotetaan). Mitään ns ylimääräistä myrkkyä en lapsiimme anna pistää. Ja olen itse terveydenhoitoalalla, joten en ihan ummikko ole näissä asioissa, mutta kuten sanoin, jokainen tyylillään =)

[QUOTE="vieras";23253273]Kirjoitin hivenen väärin, en antaisi siis vanhemmallekaan lapselle mitään kokeiluvaiheessa/testausvaiheessa olevaa rokotetta. Niistä ei koskaan tiedä, mitä niistä tulee (tosin eihän voi tietää jo markkinoilla olevistakaan, miten elimistö reagoi).. Tuota rs virusta vastaan olevaa rokotetta en antaisi muutenkaan, koska se ei kuitenkaan kuulu ns yleisvaarallisiin tauteihin (joita vastaan lapsemme rokotetaan). Mitään ns ylimääräistä myrkkyä en lapsiimme anna pistää. Ja olen itse terveydenhoitoalalla, joten en ihan ummikko ole näissä asioissa, mutta kuten sanoin, jokainen tyylillään =)[/QUOTE]

itse olen ollut kanssa aina sitä mieltä, että en tällaisiin lastani laiyyaisi, mut en tiedä miksi nyt mietin.

itse olen ollut kanssa aina sitä mieltä, että en tällaisiin lastani laiyyaisi, mut en tiedä miksi nyt mietin.

Hyvähän se on aina kuitenkin miettiä nuo asiat tarkkaan. Itse en ole mikään rokotteiden vastustaja, enkä hauku niitä, jotka antaa laittaa kaikki rokotteet lapsiinsa. Kun rokotushjelmaa katsoo, niin aika paljon kuitenkin jo ensimmäisenä vuotena on tarjolla rokotteita, joista kaikki eivät välttämättä ihan välttämättömiä ole.

Yhteistyössä