5v:lle kaulakoru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiteeh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpö:
EI, ei sen ikäinen vielä tarvitse sellaista se herättää paljon kysymyksiäää

Siis häh? Miksi herättää kysymyksiä?
Kertoo enemmän kysyjästä kuin korun ostajasta tai käyttäjästä, mun mielestä...

Voisin ostaa jos lapsi sellaista osaisi pyytää, esim. lahjaksi.

Meilläkin meinasin että laittaisin sen sitten joululahjaksi, kerran sitä haluaa mutta kuulin että se herättää kapinaa..tiedä sitten...

Ja siksikö kun joku ryhmä ei jotain hyväksi tavisten pitää panikoida ja taipua heidän tahtoonsa ja näin saavat lisää valtaa ja ja ja.Mitä vielä'.
Suomi Leijona on Suomen Leijona.Maamme symboli ei muuta,ainakin meille taviksille.Jos poikasi tahtoo sellaisen ja itse et koe sitä muuna kuin Suomi Leijonana,anna pojalle joulu ilo ja osta se.Jos joku sen takia ei poikasi kanssa kaveeraa se ei ole pojaltasi pois.

Alkuperäinen kirjoittaja äiteeh:
Onko liian aikaista osaa 5 vuotiaalle pojalle suomen leijona kaulakoru siis sellainen pieni? Kun poika sellaista haluaisi...

älä tommosia täällä kysy,moni vittuuttaan sanoo vaikka mitä ja sä uskot.Mene ja osta.Niitä 1v muksuillakin kaulakoruja ja riipuksena vaikka mitä.

Jos poika sellaisen haluaa niin miksei?

Et sinä meille muille sitä lahjaa ole ostamassakaan... :)

(itse en ikinä haluaisi meille mitään suomi-juttuja, ei me olla parempia kuin muutkaan. Ja jos lapseni haluaisi niin mikä minä olen siihen sanomaan)

Vielä korusta.Meillä lapsi sai sen 1vuotis lahjaksi.Ja vain siksi että on Suomalainen ja ylpeä vapaasta ja rauhallisesta maastaan(tai äiti on).Ja yks narkkari(sukulainen)on ainoa joka on sitä outona pitänyt.Muut vaan ihastelleet.

Yhteistyössä