Ä
äiti on tyhmä
Vieras
Pliis auttakaa te viisaammat, sillä olen oikeasti neuvoton ja eriitäin väsynyt tähän umpinaiseen tilanteeseen. Meidän 5v poika on alkanut nimittelee äitiä/isä. Tätä on jatkunut 2vkoa, noin. Se liittyy usein normaaliin kieltoon=kasvatukseen. Nimittely on päivittäistä ja tuntuu, ettei lapsi reagoi mitenkään, kun hälle sanoo nätisti, että äiti ei ole tyhmä..Noin ei puhuta, äidille tulee pahamieli..jne. Välillä hänet laitetaan miettimään asioita omaan sänkyynsä huudon kera, ja sitten jonkuu aikaa on taas ruodussa. Huomaan kuinka lapsi ns.ilkikurisesti katsoo ja testaa, kuinka reagoin tilanteeseen. Ja se minua niin kiehuttaa, kun hän jatkaa ja jatkaa. Miten kasvatusopukset sanovat. Tietysti pitää pysyä rauhallisena, mutta kun hän vain jatkaa ja jatkaa. Taisi mennä sekavaksi, mutta olen vain niin väsynyt "kurittomaan" lapseen.
Tämä on ilmeiseti jokin vaihe meneillään, on alkanut niin yllättäen. MUtta sisälläni kiehuu...Kokemuksia, kertokaa omakohtaisia.
Tämä on ilmeiseti jokin vaihe meneillään, on alkanut niin yllättäen. MUtta sisälläni kiehuu...Kokemuksia, kertokaa omakohtaisia.