5kk vauvan unista ym...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yö ruokailut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yö ruokailut

Vieras
elikkäs meillä pikkasen reilu 5kk vauva joka syö tosi usein yöllä edelleen. eilen kävi puoli seitsemän aikaan yöunille, söi silloin rintaa, heräsi ysiltä syömään taas jatkoi unta kahteentoista söi ja taas kahdelta, neljältä ja kuudelta noustiin ylös. kiinteitä saa päivässä yhteensä puolitoista purkkia, velliä ja korviketta ei ollenkaan, tuttia ei syö. eli öisin hereillä kahden tunnin välein ja vaan rinta rauhoittaa ja syökin aina kunnolla ja pitkään. eikö sitä sanota että, yöruokailut pitäisi lopettaa kuudekuun paikkeilla,hampaiden takia?mietin mitenkä tämän käytänössä saa onnistumaan kun vauvalle kelpaa vain rinta öisin? olisiko kellään kokemusta yösyöttöjen lopettamisesta vauvalla joka ei syö tuttiakaan?

meillä yöt 5-kuisen kanssa ihan samanlaisia ja tutti ei kelpaa. Mua mietityttää kanssa yösyöttöjen lopettaminen kun vauva ei osaa nukahtaa yöllä muuten kuin tissille. Mutta kyllä se esikoisenkin kanssa vain onnistui vaikka oli samanlainen tapaus. Annettiin yöllä vettä pullosta jos ei muuten rauhoittunut. Tää kakkonen on kyllä paljon temperamenttisempi vauva, joten nähtäväksi jää miten nyt käy.

tota tassuttelemista olen kokeillut mutta vauva saa järkyttävät raivarit, huutaa kurkkusuorana niin että koko talo herää ja varmaan naapuritkin. rinta vaan auttaa nukahtamaan uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tota tassuttelemista olen kokeillut mutta vauva saa järkyttävät raivarit, huutaa kurkkusuorana niin että koko talo herää ja varmaan naapuritkin. rinta vaan auttaa nukahtamaan uudestaan.

auttaisko jos iskä tassuttelisi. Vauva kun hoksaa, että äidiltä vois saada maitoa.

Mä lopetin yö syötöt,mut poika syö tuttia ja sillä sain rauhoittimaan..ei herää enää syömään ja nukkuu noin.7-8 illasta aamu 5-6 ja jatkaa siitä tunnin tai pari

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

me tehtiin esikon kanssa eka yö niin että isä tassutteli, kun mulle sai vaan kamalat raivarit. Sit seuraavana yönä munkin tassuttelu kelpaisi. Mutta en kyllä lähtisi vielä 5kk vierottamaan, enkä edes 6kk vauvaa.

pullolle ollaan opeteltu aina ja aktiivisesti,se ei vaan opi millään. meillä on yksi joka laatua pulloja ostettu jos joku kävis mutta ei niin ei. ehkäpä tämä ajan kanssa alkaa nukkumaan vähän pitempiä pätkiä.

Yhteistyössä