5kk synnytyksestä, millä ihmeellä tämän pömppiksen saa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viiden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viiden äiti

Vieras
Eli neljäs raskaus takana, kaksoset syntyivät viisi kuukautta sitten.
Olen aina ollut hoikka, palautunut hyvin synnytyksistä. Kaksi viimeisintä on olleet sektioita.

Ennen raskautta mitat olivat 165cm ja 54kg, eli ihan hoikka olen. Painoa tuli noin 20kg, mutta en lihonut mitenkään erityisemmin. Painan tällä hetkellä varmaan jotain 58-60kg, eli muutaman kilon voisin tiputtaakin, mutta omat housut esim. mahtuisi päälle, ellei minulla olisi tuota mahaa.

Se tässä on ongelma, tuo vatsa. Pömpöttää aika reilustikin, jälkitarkastuksessa kätilö sanoi että ei missään nimessä saa vielä tehdä kummempia vatsalihasharjoitteita, korkeintaan vetää vatsaa sisään ja jännittää esim. kävellessä sisempiä lihaksia. Minulla, hoikka ja pienirakenteinen kun olen, joutuivat nuo vatsalihakset aika koville tässä vikassa raskaudessa. Eivät edelleen taida olla palautuneet, en tiedä palautuvatko koskaan, vai jääkö tämä pömppis tähän. Ei tämä pahalta näytä, vatsan sivut eli kyljet ovat kuitenkin hoikat ja "läskivapaat", tuo pömppis on selkeästi noista lihaksista johtuva. No on toki muutama kilo varmaan ihan ylimääräistäkin, en ole pahemmin joutanut liikkumaan aikoihin, loppuraskaudessa olin vuodelevossa osin viimeiset kaksi kuukautta, joten lihasmassa on kadonnut :/

Muita samassa jamassa olevia? Vinkkejä, jeesiä, kommenttia?
Niin, täysimetän edelleen joten en millekään dieetillekään tahdo ryhtyä, eikä noita kiloja nyt montaa ole, rinnoissa on varmaan puolitoista kiloa ylimääräistä ;)

Yhteistyössä