5kg pois kuukaudessa. nyt vinkit mulle!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
viimeinen rutistus lähtee. auttaako kuntokuuri..aattelin pitää nyt kunnon liikuntaviikon. samoten ensviikolla. paino on jumittunu eikä meinaa laskee.
uskaltaako ruokavaliolle tehdä jotain? olen jonkinmoinen karppaaja..

kommentti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no paino on tosiaan jumittanut jo viikkoja. ennen sitä paino putosi keskimäärin 700g viikossa
Jos alkaa jumittamaan, niin dietti on keskeytettävä. Miksi olla dietillä, joka ei vaikuta?

Paras keino painon putoamiseen on edelleen aamuaerobinen jenkki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Koitas joku kuukauden nutrilet-juttu :x
hyi..joskus maistoin.

miks pitäs dietti keskeyttää jos jumittaa? tasannevaihe on normaali mutta kun on pudotettavaa ni tahdon sen pudottaa.
No ei se varmaan kuukaudessa toimi jos jumittaa, siks suosittelin koittaan jotain muuta loppurutistukseen..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Risella:
Auttaisko ruokapäiväkirjan pito? Painohan voi jumittaa siksikin, että alat oleen jo ns. ihannepainossasi...vai? Yleensähän noi viimeset 5 kiloa on aina kaikkein vaikeimmat saada pois! :)
käytän kiloklubia =)
ja joo aikalailla ihannepainossa.

Alkuperäinen kirjoittaja bam:
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:
Paras keino painon putoamiseen on edelleen aamuaerobinen jenkki.
Mikä h*lvetin aamuaerobinen jenkki?? Siis jenkki tarkottaa varmaan lenkkiä, mut aamuaerobinen? Mikä se on??? :eek:
Aerobinen liikunta on pitkäkestoista rasitusta, joka kehittää etenkin keuhkoja ja sydäntä. Ja polttaa tehokkaimmin rasvaa!! *muoks* aamulla ennen mitään suupalaa tehtynä. Lasi vettä ja kuppi kahvia, saa nesteet liikkeelle ja sit kuntopyörää, stepperiä, crossaria, lenkkiä, mitä vaan ;)

mamma
kannattaa kokeilla liikunnassa jotain uutta lajia, muuttaa treeniohjelmaa ja ruokavaliota. paino tosiaan saattaa jymähtää paikoilleen, silloin pitää "herättää" kroppa uudelleen.

niiiiiii
Minä muistan lukeneeni, että painoa pudottaessa jossakin vaihessa tuleekin noita painon laskun jämähdyksiä. Eli että paino ei laskekaan vähään aikaan mihinkään. Kyllä se siitä taas laskee sitten.

Yhteistyössä