5hlö:n perheet, kysymys teille!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse asiassa en tiedä.. mä pesen kerta viikkoon pyykkiä, tosin aina 5 koneellista sitten yhtä soittoa.. eli joka lauantai meillä hurisee niin pesukone kuin kuivausrumpu liki koko päivän

en tiedä, mutta koko ajan saa olla pesemässä. Päivittäin pesen yhden tai kaksi koneellista, pesen kyllä joka päivä kaikkien vaatteet vaikkei näkyvää likaa olisikaan :ashamed:

6 kg, mutta pieneksi on jäämässä. Pesen 2-3 koneellista pyykkiä päivässä, mutta silti pyykkivuori on aina voitolla. Toki kolmen alle kouluikäisen kanssa sitä pyykkiä tulee, ja vaikka pesenkin kestovaippoja muun pyykin joukossa, niin silti 1-2 kertaa viikossa myös koneellisen pelkästään kestoja. Tekisi mieli 11 kg:n konetta. Mahtuisi peitotkin paremmin. Onko kellään sellaista?

Vastaan, vaikka meitä onkin vain 4 (+koira ja kissa). Meillä on 8 kg:n pesukone ja on hyvä. Pienempi ei riittäisi. Tai ainakin joutuisi pesemään useammin. Nyt pestään keskimäärin yksi koneellinen päivässä.

Meillä 5 henkinen perhe , 2 aik. + 3 koululaista. Normi 5 kg:n kone , pyörii 1 koneellinen / päivä. Meille riittää , tietty petivaatteiden vaihtopv , tulee sitten lisäkoneelliset.

Kuivausrumpu oiva apu !

Kovasti minun tekisi mieli 8kg kone ostaa kun tuo vanha pienempi ei taida enää kauaa jaksaa, ja en ehtis/jaksais joka päivä pyykkiä pestä..... Täytynee vielä miettiä.

Yhteistyössä