50-vuotispäivän kukat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v ie rraasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy kukkakaupasta. 1 ruusu ei kyllä oikein sovi tapaan. Ennemmin sitten vaikka ilman. Kukkakaupan kimput on tietennii tähän aikaan vuodesta kalliita, joten tuurilla jostain marketistakin löytää pienen sekakimpun.

Kyllä perinteisesti voi ruusuja viedä kauniin laitetun kimpun mutta ei yhtä.
Tällä hetkellä tulppaanivalikoima on hyvä varsinkin kukkakaupoissa, niistä saa myös teetettyä sopivan kimpun. Mitään ruokakaupan tulppaanipussia en kyllä veisi sitten. :)
Näppärä ostaa toki marketista saajan lempivärin tulppaaneja, lisukkeeksi muuta "vihreää" ja kokoaa itse kimpun. Melkein sama hinta siitä muodostuu silti lopulta kuin valmiiksi sidottu kimppu.

[QUOTE="...";30701987]
Näppärä ostaa toki marketista saajan lempivärin tulppaaneja, lisukkeeksi muuta "vihreää" ja kokoaa itse kimpun. Melkein sama hinta siitä muodostuu silti lopulta kuin valmiiksi sidottu kimppu.[/QUOTE]

Marketeissa kaupataan nyt 15 kpl:n sekavärisiä kimppuja halvalla naisten päivän kunniaksi. Ei tulppaani kaipaa mitään lisävihreää isona kimppuna, sillä on isot omat lehdet sitä tuomassa. Jos siinä on ympärillä se painettu perusmuovi, niin poista se.

Kyllä voi viedä vaikka yhden ruusun, gerberan tai minkä vaan. Vähän koristeita ja vihreää mukaan. Ei enää tarvii olla 5 isoa ruusua. Mitäs siitä tulisi jos kaikki juhlavieraat tuovat valtavia kimppuja? Itse en ainakaan haluaisi.

Yhteistyössä