50% työaika

• Viestiketjun aloittaja ämski
  • Ensimmäinen viesti
"siis"
Siis en oikein käsittänyt että mitä tarkoitit tuolla onko vapaat palkallisia? Ilmeisesti olet tntipalkkalainen jos teet vain 3 vuoroa viikossa niin ei tietenkään vapailta saa palkkaa vaan tehtyjen tuntien mukaan. Ja lomat kertyy myös niiden tehtyjen tuntien mukaan.

Mites sit menee kun mulla on 10päivää kuukaudessa töitä ja nyt kertynyt 10 lomapäivää niin tarkoittaako tämä et mulla on kuukauden loma vai pitääkö mun ilmoittaa lomapäiviks vain ne työ päivät eli joka viikko se 2.5päivää eikä ma-su.

"sasa"
Mites sit menee kun mulla on 10päivää kuukaudessa töitä ja nyt kertynyt 10 lomapäivää niin tarkoittaako tämä et mulla on kuukauden loma vai pitääkö mun ilmoittaa lomapäiviks vain ne työ päivät eli joka viikko se 2.5päivää eikä ma-su.
No jos on kymmenen lomapäivää, niin eihän siitä kuukautta lomaa saa venytettyä. Eli lomapäiviä kuluu viikossa kuusi kappaletta. Sinulla loma kestää maanantaista seuraavan viikon torstaihin.

Mut jos mä sit käytän joka viikko sen 2.5päivää? Ja ne muut päivät nyt on muutenkin lomaa niin silloinhan siitä tulee se kuukausi. Onhan se nyt ihan perseestä et saan kuitenkin vain puolen kuun palkan ja kuitenkin sit kuukauden töissä.

ap!!
Eli olen vakituinen, mutta saan siis tehdä enemmänkin töitä, kun kerran sitä on. Mutta vähintään tuo 50%. Eli todellako kertyy lomat samalla tavalla kuin kokoaikaisessakin? :O

Ja saan siis kerran kuussa palkan. Onko siis vapaat "palkallisia vapaita" vai palkattomia?
Saat siis palkan kerran kuussa joka vastaa 50% työajallasi tekemääsi työtä. Palkkasi on siis 50% kokoaikaisena tehdystä palkasta. Tuntipalkkalaisena saat palkan tehdyistä tunneistasi ja kuukausipalkkalaisena palkkasi puolittuu.

Mie en nyt aivan ymmärtänyt kysymystäsi. Koska sulla on vapaapäivät olleet palkallisia?

Yhteistyössä