5 vuotta ja ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piu

Vieras
suhteessamme on ollut paljon ylä ja ala mäkeä,niinkun kuuluukin viiteen vuoteen mennessä olla.olemme molemmat päälle 20 vuotiaita.mies on vaki työssä ja minä opiskelen ei ole lapsia,paitti koira,avoliitossa elellään.en mä tiedä miksi näin tarkasti kerron.mies vaan ilmotti ettei enää rakasta minua,pari viikkoa tässä onkin ollu hiljaiseloa molemmin puolin,nyt vaan toinen sanoi sen ääneen.järkytyin aluksi ja itkin ja huusin,nyt kun tuossa tunnin sulattelin asiaa aloin nähdä asiassa paljon valoisiakin puolia.onko kellään kokemuksia,miten tästä pitäis nyt jatkaa eteenpäin?

piti vaan saada sanottua tästä jollekkin,tai ehkä tajuta se kirjottamalla.huh,ehkä tämä tästä nyt jonnekkin suuntaan selviytyy,täytyy mennä yrittämään nukkumista.

miettikää rauhassa tilannetta. oisitteko kasvaneet klassisesti erilleen, etenkin kun niin nuorina ootte yksiin menneet. nauti elämästä!! mieti mitä SINÄ haluut elämältä, mieettikää, onko toiveenne samoja jne. päädytte varmasti hyvään ratkaisuun.

Yleensähän sanotaan, että 5-7 vuoden yhdessäolon jälkeen tällainen kriisi voi tulla. Alun huuma on ohi ja elämä tasaista ja vakiintunutta. Silloin alkaa miettimään, että tässäkö tämä nyt sitten oli ja tätä samaako on tiedossa seuraavat 40 vuotta... Tutkiskelkaa tarkasti, onko teidän kohdalla kyse tästä ilmiöstä, vai oletteko oikeasti tulleet suhteenne päähän. Kannattaa vaan varautua siihen, että jos eroatte, niin seuraavassa suhteessa tulee sama fiilis eteen sen n. viiden vuoden päästä.

Yhteistyössä