5-vuotias yksin laivan aamupalalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun 5-v kyllä hätääntyisi jos pitäisi yksinään toimia tuollaisessa tilanteessa. Onneksi kukaan ei vakavissaan mieti pakottavansa noin pienen pärjäämään itsenäisesti asioissa, jotka selkeästi ovat liian haastavia. Liekö edes sallittua...

[QUOTE="Minnie";25994357]Mun 5-v kyllä hätääntyisi jos pitäisi yksinään toimia tuollaisessa tilanteessa. Onneksi kukaan ei vakavissaan mieti pakottavansa noin pienen pärjäämään itsenäisesti asioissa, jotka selkeästi ovat liian haastavia. Liekö edes sallittua...[/QUOTE]

Lapset on erilaisia.

Kyllä mun lapset on aina omin päin käyneet siellä. Toinen meni vielä seitsemän vanhanakin vajaa kuusi vuotiaasta. Sun kannattaa lapselles sanoa että sanoo kysyttäessä teidän istuvan siellä kauimmaisessa nurkkapöydässä niin eivät ihmettele.

No hei armoa BJÖRNILLE, hän kun yrittää näillä alotuksillaan olla VENAKKO...Miksi oi miksi kaikki lähtee venakon aloituksiin innolla ja björkka saa vaan kuraa =(

[QUOTE="mä";25994442]Kyllä mun lapset on aina omin päin käyneet siellä. Toinen meni vielä seitsemän vanhanakin vajaa kuusi vuotiaasta. Sun kannattaa lapselles sanoa että sanoo kysyttäessä teidän istuvan siellä kauimmaisessa nurkkapöydässä niin eivät ihmettele.[/QUOTE]

Kiitos vinkistä! Hakiko se kissapukuun pukeutunut ville viikinki teidän lapsille ruoat puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25994470:
Kiitos vinkistä! Hakiko se kissapukuun pukeutunut ville viikinki teidän lapsille ruoat puolesta?

Ei. Ite ne sieltä otti mitä tahtoivat ja sitten muut jonossa olijat auttoivat. Sellanen vinkki myös, että lapsilla on tosi vaikee kantaa tarjottimia niin niillä oli muovipussi mukana ja kantoivat sillä pöytään. Ei kaatunu ruuat pitkin lattioita eikä mitään menny roskiin kun toivat sitten loput hyttiin. Jotenkin kauheaa se määrä, mitä tuollaset paikat nakkaa ruokaa roskiin ihan turhaan!

[QUOTE="mä";25994510]Ei. Ite ne sieltä otti mitä tahtoivat ja sitten muut jonossa olijat auttoivat. Sellanen vinkki myös, että lapsilla on tosi vaikee kantaa tarjottimia niin niillä oli muovipussi mukana ja kantoivat sillä pöytään. Ei kaatunu ruuat pitkin lattioita eikä mitään menny roskiin kun toivat sitten loput hyttiin. Jotenkin kauheaa se määrä, mitä tuollaset paikat nakkaa ruokaa roskiin ihan turhaan![/QUOTE]

Ajattelinkin että jos antaisi repun mukaan, niin voisi tuoda sitten meillekin esim. lettuja, että voidaan sitten syödä ne kunhan jalat tapaa maata.

Kyllähän henkilökunta auttaa... vie luultavasti infoon ja alkaa kuuluttaa vanhempia. Ne hoitaa siellä keittiötä ja tarjoilua, ei lapsiparkkia.
Näin mä luulen kanssa..Kyllä mä maksaisin tuossa tilanteessa omankin aamiaiseni ja menisin lapsen kanssa. En tosiaan omaa 6-vuotiasta laittaisi mihinkään ravintolaan yksin. Mut täähän oli varmaan aprillijuttu, eikö vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25994534:
Ajattelinkin että jos antaisi repun mukaan, niin voisi tuoda sitten meillekin esim. lettuja, että voidaan sitten syödä ne kunhan jalat tapaa maata.

Ja tyhjiä pulloja kannattaa laittaa mukaan, tuovat sitten jaffaa. Helpottaa teidän oloa.

[QUOTE="mä";25994622]Ja tyhjiä pulloja kannattaa laittaa mukaan, tuovat sitten jaffaa. Helpottaa teidän oloa.[/QUOTE]

Arvasin että kannattaa kysyä palstalta, kun täältä saa parhaat vinkit =) ootteko kehdanneet antaa ihan tyhjiä viinipulloja edellisillalta mukaan vai pitäisiköhän ostaa vesipulloja ja tyhjentää ne sitten johonkin lavuaariin? Useinhan aamupalalla limuhanat on huputettu, mutta saakohan sitä raotettua että saisi ne juomat pullotettua? Onko lapset tuoneet teille myös tasottavat viinihanoista?