5-vuotiaan päänsärky. Yhä jatkuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jumaliste, miten jotkut lääkärit voivatkin olla idiootteja. On koulutus ja kaikki, mutta ihmisistä eivät tiedä mitään. Vein itse tuohon aikaan vasta 3-vuotiaan esikoiseni itku kurkussa tk:een, kun oli napsahtanut kyynärvarsi (yliliikkuvat nivelet). Se eukko (=lääkäri) lähti ihailemaan MILLAINEN SÄÄ ULKONA OLI, vaikka lapsi itki kipua ja minulla oli silmämeikit poskilla, kun olin itkuisena odottanut PUOLITOISTA TUNTIA, että saan lapselle apua :| Se oli ensimmäinen kerta, kun jouduin oikeasti käsittelemään lapsen kipua ja olin oikeasti hätääntynyt. Saatika sitten lapsi, jota sattui! Kaiken lisäksi tuo arvauskeskuksen lääkäri ei edes suostunut napsauttamaan sitä kättä takaisin paikoilleen, ilmeisesti ei uskaltanut, vaan passitti meidät keskussairaalaan, jossa ammattitaitoinen lekuri teki sen, mitä tk:n lääkärin olisi pitänyt tehdä: siinä meni muutama sekunti, kun tarkisti, että käsi oli mennyt itsestään oikeaan asentoon ja totesi vain, että tämän olisi voinut tehdä terveyskeskuksessakin.

[QUOTE="aloittaja";26150452]Yhteispäivystyksessa käytiin ja se lääkäri oli todellakin jotenkin vähän uuvelo kaveri joka tosiaan piti minua ihan tyhmänä kun lapsen moisen takia sinne vein.

[/QUOTE]

Mä sit inhoan tuollaisilla lääkäreillä käyntiä, kun tuntuu siltä, ettei niistä tosiaan ole mitään hyötyä!

Jumaliste, miten jotkut lääkärit voivatkin olla idiootteja. On koulutus ja kaikki, mutta ihmisistä eivät tiedä mitään. Vein itse tuohon aikaan vasta 3-vuotiaan esikoiseni itku kurkussa tk:een, kun oli napsahtanut kyynärvarsi (yliliikkuvat nivelet). Se eukko (=lääkäri) lähti ihailemaan MILLAINEN SÄÄ ULKONA OLI, vaikka lapsi itki kipua ja minulla oli silmämeikit poskilla, kun olin itkuisena odottanut PUOLITOISTA TUNTIA, että saan lapselle apua :| Se oli ensimmäinen kerta, kun jouduin oikeasti käsittelemään lapsen kipua ja olin oikeasti hätääntynyt. Saatika sitten lapsi, jota sattui! Kaiken lisäksi tuo arvauskeskuksen lääkäri ei edes suostunut napsauttamaan sitä kättä takaisin paikoilleen, ilmeisesti ei uskaltanut, vaan passitti meidät keskussairaalaan, jossa ammattitaitoinen lekuri teki sen, mitä tk:n lääkärin olisi pitänyt tehdä: siinä meni muutama sekunti, kun tarkisti, että käsi oli mennyt itsestään oikeaan asentoon ja totesi vain, että tämän olisi voinut tehdä terveyskeskuksessakin.

Voi h..tti sanon mä! Kaikenlaisia tumpeloita siellä tk:ssa on! Meilläkin oli yksi pikku juttu tässä, kun lapsen korvissa vaha oli kovettunut ja sitä piti sitten putsata ja poistaa, niin lääkäri oli ihan ulalla, sen sijaan hoitaja oli erityisen taitava ja asiantunteva.

käyttäiisn lääkärissä, migreniäkin voi olla nin pienellä jo.
migreni voi olla todela kivulias ja vaike , jos siihen ei sa ajoissa läketä. Läkärisä kantis kydä kuitenkin oli sit mistä tahnasa johtuva.

No ehkä tuo patti ei nyt kuitenkaan ole mikään päivystysasia vaan asian olisi voinut hoitaa ihan normi vastaanotolla jolloin lääkärillä olisi kenties ollut enempi aikaa perehtyä asiaan. Paljonkos lapsi on saanut särkylääkettä? Kannattaa antaa nyt ihan kunnon satsi, burana/naproksen + panadol.