4veen kanssa ulkomaille. Kertokaa kokemuksia? Rodokselle mennään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Rodokselle menen minä ja 4v poika. Kokemuksia ja mitä siellä kannattaa käydä katsomassa? Eli mennään rodoksella Pefkos-nimiseen paikkaan. Jaksaako 4v kulkea siellä (en kyllä mitään rattaita raahaa mukaan, kun ei ole yli 2v sellaisissa istunut )

me oltiin espanjassa ensimmäisen kerran kun poika oli 3v. kyllä mä olen rattaat ottanu mukaan koska siellä helteessä liikkuminen on Paljon raskaampaa ja kävelyä tulee yleensä hirveesti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
me oltiin espanjassa ensimmäisen kerran kun poika oli 3v. kyllä mä olen rattaat ottanu mukaan koska siellä helteessä liikkuminen on Paljon raskaampaa ja kävelyä tulee yleensä hirveesti. :)

Mutta poika on tosiaan jo yli 4v

Me oltiin Kreetalla kun tyttö 4-vuotias. Ja ei todellakaan ollut rattaita mukana. Eipä silti, jätettiin rattaat pois käytöstä kun neiti oli 2-vuotias. Tykkää kovasti kävelemisestä ja muutenkin liikkumisesta. Kertaakaan ei kitissyt ettei jaksa ja meillä tuli kyllä paljon käveltyä kaupungilla ja sivu kylillä.

Me oltiin kans Espanjassa vuosi sitten kun tyttö oli kolme ja puoli. Ei ollut rattaita ja tosiaankin olisi kannattanut olla! Isompiakin rattaissa nähtiin. Eli harkitsisin rattaita jos nyt oltais menossa, vaikka onkin jo 4vee. Kuvittele että on helle ja käveltävää 2km yhteen suuntaan ja samassa helteessä esim. ostosreissun jälkeen takaisin. Jaksaako?

Pefkoksesta en tiedä millanen maasto -esim. onko paljon pelkkiä rappuja jolloin rattaat turhat - ja millaset välimatkat. Joku 2km esim. saattaa kotona tutulla reitillä tuntua lyhyeltä, tuolla voi olla eri.

Muuten sujuu varmasti hyvin :) Uikkarit mukaan ja paikan päältä saa hiekka- ja uimaleluja ni aika kuluu.

Yhteistyössä