4v tytölle titinallekakku

  • Viestiketjun aloittaja maripauliina
  • Ensimmäinen viesti
maripauliina
jeps, tyttö täyttää 4 Vuotta. Titinalle on aina vaan kova sana, mutta miten saisin suht helposti tehtyä titinalle kakun...? Onko ideoita...??? cakegallery-sivuilta löytyi hieno kuva, mutta maksaa varmaan hunajaa ja saatavuus tietysti vain paikan päältä tms. Ostin marsipaania ja ajattelin kokeilla sen kaulitsemista...? ken tietää, saa antaa vihjeitä!!
 
Marsipaani on varmasti hyvä, mutta kermavaahdollakin saa varmasti hyvän ja on helpompi tehdä. Itse olen tehnyt nalle, Kisu ja muumi kakkuja kääretorttupohjista. Tehdään kääretorttu ihan normaalisti ja leilataan tasakokoisiksi paloiksi ja asetellaan oikeaan muotoon sopivalle alustalle. Sitten vaan kermavaahto tai marsipaani päälle. Jos käytät kermavaahtoa tee karkeista vaatteet, laittamalla niitä vieri viereen.
 
Marsipaani on varmasti hyvä, mutta kermavaahdollakin saa varmasti hyvän ja on helpompi tehdä. Itse olen tehnyt nalle, Kisu ja muumi kakkuja kääretorttupohjista. Tehdään kääretorttu ihan normaalisti ja leilataan tasakokoisiksi paloiksi ja asetellaan oikeaan muotoon sopivalle alustalle. Sitten vaan kermavaahto tai marsipaani päälle. Jos käytät kermavaahtoa tee karkeista vaatteet, laittamalla niitä vieri viereen.
 
Tua
Minä leikkaisin jostain mallin mukaan nallen kaavan ja leikkaisin sellaisia palasia varmaan 3 kappaletta kääretorttulevystä ja täyttäisin ne. Päälle laittaisin valkoista kermavaahtoa, sen värinenhän Titi-nallekin pääasiassa on. Koristelisin pienenpienillä värillisillä nonparelleilla, mustat osat tekisin lakritsasta tai lakritsakastikkeesta.
 

Yhteistyössä