4v,mikään ei kelpaa,kaikki väärin,äiti on tyhmä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
kiusaa pienempää sisartaan,että saisi tämän itkemään:huutaa,tönii ja kaikkea muuta pikkukiusaa.mikään ei kelpaa,väärä puisto,paita...jos jotain ei saa niin naama mutrulle"mä en saa mitään kivaa"....sitten kun minä hikeennyn jatkuvaan narinaan ja korotan ääntäni,pillahtaa itkuun,nyyhkyttää..äiti ei saa tehdä noin!siis nonko muitten 4vuotiaat tälläisiä?ja nyt on myös alkanut jankkaaminen ja tappelu siitä kun haluaa jokapuolelle yökylään,kotona on tyhmää!

Ootko kokeillu jotain palkitsemissysteemiä että kun on tietyn ajan suht kiltisti jne... niin sitten saa jotain kivaa? Meillä tuollaiseen kiukutteluun auttaa yleensä myös huumori, alan itse tekemään samalla tavalla kuin lapsi ja kohta lapsi huomaa sen, lopettaa oman hölmöilyn ja pyytää että mäkin lopetan ja sitten nauretaan jo yhdessä. Jaksamista!

Herrajestas mä jo luulin että me ollaan ainoita!!!!! Meillä kanssa tota jatkuvaa narinaa ja kiusaamista. Kun kiellän alkaa itku ja sitten minä olenkin tehnyt väärin kun kielsin häntä kiusaamasta. Mulla alkaa olla jo keinot käytetty.

Tutulta kuulostaa. tosin meillä kiusataan isoa sisarusta. mä en voi antaa yhtään "löysää" muuten tyttö on ihan mahdoton. Onneksi isompi on niin lempeä luonne, ettei lähde toisen kiukutteluun mukaan. Monesti täällä ovet paukkuu, kun nuorimmainen lähtee huoneeseensa mököttämään.

Täällä 5 v paukuttaa ovai kun asiat ei mene hänen tahtonsa mukaan. Lisäksi ikävää jankkaamista ja kuhnailua,koettelee hermoja kun pitäisi 5 v.n kanssa vielä pukemisesta taistella.

Yhteistyössä