4v mielikuvitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Meidän kuopuksella on kyllä uskomattoman vilkas tuo mielikuvitus.
Kotona selitti että oli ollut päiväkodin kanssa teatterissa ja mä olin ihan ihmeissäni kun yleensä ilmoittavat etukäteen ja keräävät pääsymaksun ja nyt ei mitään ja sitä sitten ihmettelin oli kuulemma ilmainen. Kysyin sitä sit hoidosta niin ei ole ollut mitään tetteri reissua suunniteilla kyllä on .

Toisen kerran sitten selitti että oli ollut urheilu talolla päiväkoti kaverin kanssa leikkimässa ja heittänyt kuperkeikkoja ja taas meni metsään oosa ryhmästrä oli siellä käynyt, mutta isoimmat oli tällä kertaa jääneet päiväkodille.

Nyt sitten kun soitin päiväkotiin että ovat vielä tämänkin päivän pois niin hoitsu sitten vaivihkaa onniteli tulevasta perheen lisäyksetä ja mä oli ihan :o .
Likka oli sielä kertonut kaikille, että sit kun meille tulee uusi vauva hän jää kotiin äidin kanssa sitä hoitamaan.
Kysyin tuossa mikä juttu tuo on niin likka siihen vaan että jos muutkin saa jäädä saanhan minäkin, mutta kun ei ole mitään vauvaa tulossa no sit kun se joskus tulee......

Mitäköhän kaikkea tuo likka onkaan tuolla päiväodissa ja kavereiden luona selitellytkään en ole ihan varma haluanko edes tietää.

meillä on kans näitä mielikuvitus juttuja. millon väittää et on ollu yksin kotona ja millon hänen työkaverit on tehny ja sanonu yhtä sun toista. on uutta äitipuolta kehissä ja koirat on purru jalasta jne.
en minäkään haluu tietää mitä kaikkee hoidossa selittää.välillä hoitotäti on kyllä vähän "nihkeän" olonen et....:)

Täytyy vissiin päiväkodissa niitä varoitella että tuo mielikuvitus laukkaa ja keksii jos kummallisempia juttuja.

Viime yönäkin on käynyt uimassa ja yö puku meni ihan märäksi (pissa vahinko), kun isoveli 6v kysyi miksi on yöllä vaihtanut yöpukua. No sit toi poitsu tuli sitten ihan raivona mulle että miksi sisko on viety uimaan ja hän ei päässyt. Selitin että uima paikat on yöllä kiinni niin likkapa siihen että viime yönä oli kyllä yöuinti aika etkös muista.

"pahinta" tässä on että jutut on niin toden mukaisia että voisivat olla tottakin.

Yhteistyössä