4d ultrasta :)

• Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
hei, te ketkä olette käyneet 4d ultrassa, niin missä kävitte? paljonko maksoi? ja mistä syystä kävitte ja paljonko oli viikkoja?
itse haluisin käydä 4dssä ja paikkana olisi Amedi lääkärikeskus kouvola.
mietin vaan että paljonko maksaa? ja millä viikoilla?

kiitos. :)

m
suositellaan ennen 28raskausviikkoa. me käytiin 23vkolla femedassa. makosi kelakorvausten jälkeen 160?. Myös tuttuni ovat käyneet Femedassa ja pelkkää positiivista sanottavaa. SUOSITTELEN

yy
Alkuperäinen kirjoittaja m:
suositellaan ennen 28raskausviikkoa. me käytiin 23vkolla femedassa. makosi kelakorvausten jälkeen 160?. Myös tuttuni ovat käyneet Femedassa ja pelkkää positiivista sanottavaa. SUOSITTELEN
milloin kävitte femedassa? Mietin vaan, että onko edelleen tuo sama hinta tänä vuonna.. Tammikuussa -08 oli myös tuo n. 160e, mut onks se tällä hetkellä kans?

kävin rv7 18 ja käydään viikolla 25
Joka kerta maksaa 200e mutta Helsingissä ja vielä felicitakseen kun ollaan jääty "jatkoon" niin ei mikään halvin paikka:)
Mutta TOsi tyytyväisiä ollaan oltu!:)
Tuntuu ihan oudolta "irrottautua" sieltä tuon viikon päästä ultran jälkeen:D

Tuun tällei sivusta härkkimään, anteeks... :ashamed: Mutta kun tässä näitä 4d:ssä käyneitä pyörii niin aattelin kysästä että tietääkö kukaan tehäänko 4d ultria jossain seinäjoen liki ja on hinta ihan kamala?

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Tuun tällei sivusta härkkimään, anteeks... :ashamed: Mutta kun tässä näitä 4d:ssä käyneitä pyörii niin aattelin kysästä että tietääkö kukaan tehäänko 4d ultria jossain seinäjoen liki ja on hinta ihan kamala?
http://www.terveystalo.com/WebRoot/1009679/Toimipaikka.aspx?id=1017926

Jos en ihan väärin ymmärtäny niin tää on laajentanu..mutta soita vielä ja kysy onko 4d laitetta:)

Just kyselin kanssa Tampereelta hintaa ja hinta oli 300e! On kuulemma nostaneet hintaa juuri siksi että siellä käy näitä jotka haluavat vain tietää sukupuolen, itse jouduin esikosta käymään kesäkuussa -08 koska epäilivät omalla äitipolilla sydänvikaa, kuitenkaan siihen selkoa saamatta, kävin tuolla ja sain tietää että kaikki hyvin. Nyt on sama tilanne että sydänvikaa epäillään, hinta on vaan noussut lähes kaksinkertaiseksi niin eipä tässä auta kun tyytyä tuon polin ammattitaidottoman lääkärin arvailuihin.

vieras
no en mä nyt ainakaan ala 300 euroa maksamaan sukupuolitiedosta..raskausaika on lyhyt aika odottaa elämän ihmettä, miksi kaikki pitäisi saada tietää etukäteen? Itse toivon tervettä lasta, sukupuoli olkoon arvoitus syntymään asti. :)

Chick
Meidän synnärillä on 4D ja rakenneultrassa sitä käytettiinkin. Ei siis maksanut meille kun normaalin poliklinikkamaksun. Kätilö oli tosi mukava ja ultrasi pitkään ja hartaasti, mutat ei se mun mielestä mitenkään kauheen kummoista se kuvamateriaali ollut. Sukupuoliveikkaus toki saatiin, mutta se näkyi samalla tavalla perinteiselläkin ultralla. Mä en maksais extraa 4D:stä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Me käytiin Kaarinassa Jussi Savonlahdella rv 24. Maksoi 150e.
Ihan vaan siitä syystä käytiin, että saatiin tietää sukupuoli ja muutenkin halusin nähdä sitä 4d-kuvaa. :) Oli se kyllä mukava kokemus.
Sama paikka syyskuussa 2009. rv 28, maksoi Kela-korvauksen jälkeen 130?, just heitin kuitin pois. Miksi noin paljon hinta heittelee? Vai koska sä kävit?

sss
No ei sukupuolikaan aina siellä selviä (meillä ei näkynyt kummallakaan kertaa, tyttö sekä poika).
Käytiin koska täällä kaupunki ei tarjoa rakenneultraa. Reilu 50e jäi maksettavaa kelan korvauksen jälkeen (viime kesä).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en mä nyt ainakaan ala 300 euroa maksamaan sukupuolitiedosta..raskausaika on lyhyt aika odottaa elämän ihmettä, miksi kaikki pitäisi saada tietää etukäteen? Itse toivon tervettä lasta, sukupuoli olkoon arvoitus syntymään asti. :)
Koska raskaus on ihmeellistä' aikaa ja dvd siitä on niin ihana että haluan ainoasta raskaudesta jonkin konkreettisen muiston tai kaksi:D
Mehän olemme erilaisia!
Ja meillä ainakin tehtiin se rakenneultra siinä tosi perusteellisesti, paljon paremmin kuin julkisilla...
Saa mielenrauhan:)

Yhteistyössä