Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamiti87:heips.. kyselisin et mitä kaikkea siihen sisältyy? millä viikoilla kävitte ja mikä oli painoarvio ja antoiko lääkäri oman arvioiduin lasketun synnytys päivämäärän ym..?mulla olis tänäää 4d-ultra 17:30 ja viikkoja olis 27+3... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mandel:Paljonko maksoi ja kauanko kesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Mindimandi:Olen jostain kuullut, että 4D:stä ei saa kelan korvausta enää rv24 jälkeen. Voiko pitää paikkansa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Mindimandi:Olen jostain kuullut, että 4D:stä ei saa kelan korvausta enää rv24 jälkeen. Voiko pitää paikkansa?
Ei. Meidän ultra oli rv 29 ja saatiin kyllä Kela-korvaus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LEAL:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Mindimandi:Olen jostain kuullut, että 4D:stä ei saa kelan korvausta enää rv24 jälkeen. Voiko pitää paikkansa?
Ei. Meidän ultra oli rv 29 ja saatiin kyllä Kela-korvaus.![]()
Eräs tuttavani oli tuossa 4d:ssä "muuten vain" ja ei saanut KELAn korvaústa sen takia kun ei ollut mitään "oikeaa syytä" esim. riskiraskaus, joku rakennevikaepäily tms...