4D-ultran tyttö olikin poika????????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla82"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla82"

Vieras
Miten voi olla mahdollista nykypäivänä...??? Ystäväni kävi odotusaikana 4D-ultrassa kokeneella ultraajalla yksityisellä sektorilla joka lupasi 100% varmuudella tyttöä. Ystäväni on tietenkin ostanut kaikki vaatteet tyttöä varten ja minä myös tulevana kummitätinä... No tänään syntyi kuitenkin terve poika terveillä ulokkeilla :D No kummitäti on ihan ällikällä lyöty mutta vanhemmat varmaan vielä enemmän... :D

Me käytiin yksityisellä 4d-ultrassa rv 28+0 ja siellä eivät luvanneet mitään 100% varmuutta. Mutta sanoivat silti tämän olevan "varmasti" tyttö ja mitä meille kuvaa näytettiin niin ei tuossa kyllä erehtymisen mahdollisuutta olisi jäänyt. Uskalsin siis luottaa sen verran että ostin sen vaaleanpunaisen toppahaalarin ja pari muuta vaatetta ja otin vanhoista vaatteista esille ne jotka käyvät tytölle.

Kyllä meil on molemmat olleet mitä luvattiinkin, mut silti en ole uskonut ennenkuin omin silmin nähnyt. Kakkosesta sanottiin rakenne-ultrassa et näyttäis tytöltä, mut on sit just sellanen tyttö joka saattaakin olla poika. 4D vahvisti et tyttö on. Ja oli kanssa. Mut en mä esikoisen odotusaikana ostanut yltiöpäisen vaaleanpunasta, koska viimiseen asti epäilin et voiko olla tyttö? Mä kun olin aina ajatellut et saan pojan... Ja tytön sain, molemmilla kerroilla <3

[QUOTE="mimmu";23320092]No voi jee - että joku vielä TÄNÄ PÄIVÄNÄ USKOO, ETTÄ NOI OIS 100 PROSENTTISEN VARMOJA NOI ULTRAT?[/QUOTE]

Kyllä 4D-ultran pitäisi olla aikalailla 100% varma, jos vaan jalkoväliin näkee.

Joskus häpyhuulet voi olla turvonneet ja taas kivekset ja vehkeet pienen oloiset. Riippuu missä asennossa on. Ainoa varma on lapsineen tutkimisesta otettu kromosomi näyte.

Yhteistyössä